וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העובדים ניסו לשבש את "הכל דיבורים" - ההנהלה העבירה את השידור לירושלים

4.12.2013 / 11:12

סכסוך העבודה בקול ישראל: הבוקר ניסו העובדים לשבש את שידור "הכל דיבורים" אולם ההנהלה העבירה את השידור לירושלים, והמהלך כשל. בוועד כועסים: "ההנהלה ממשיכה בשלה"

הנהלת רשות השידור שוב מצליחה לעקוף את ניסיונות השיבוש של וועד העובדים: הבוקר (רביעי) הודיעו עיתונאי הרדיו כי ישבשו את התכנית "הכל דיבורים" בהגשתו של אמיר איבגי, זאת על רקע אי העברת סכומי השעות הנוספות של המשכורות אתמול. ההנהלה, שהעבירה את הכספים הבוקר, החליטה שהתכנית תשודר מירושלים - למורת רוחם של אנשי מערכת התכנית. את "הכל דיבורים" מגיש אמיר איבגי, והיום ערך אותה צוות הפקה והמגיש יוסי הדר.

"העיתונאים התריעו על כך כבר פעמים רבות ודרשו שמהלך שכזה לא יקרה (שידור מירושלים, ד.א), אך ההנהלה ממשיכה בשלה", מסרו מהוועד. "כמו כן יש לציין כי עניין זה נמצא גם בליבו של סיכסוך העבודה הקיים".

אתמול בערב פתחו עיתונאי הרדיו בקול ישראל בכל הרשתות בעיצומים של כשעתיים. העיתונאים שהו במערכות, אך נמנעו מלקחת חלק בשידורים. בוועד העובדים מזכירים כי קיים סכסוך עבודה בתוקף עם ההנהלה, על רקע סוגיית השבוע הנוספות, ושבכוונתם להמשיך ולשבש שידורים נוספים.

כזכור, לפני חודשיים "הכל דיבורים" ממש נקטעה באמצע השידור בשל החלטת ועד עיתונאי הרדיו בתל אביב למחות על מינויו של המגיש אמיר איבגי, שמגיע מערוץ 1, במקום מינוי של איש מהרדיו. כעת נודע כי את נועה ברק יחליף יגאל רביד בעת שהיא תצא לחופשת לידה.

בהנהלת רשות השידור אומרים, כאמור, שהכספים הועברו למשכורות העובדים. לפני מספר ימים תקף המנכ"ל יוני בן מנחם את טענות האגודה כי ההנהלה מעכבת משכורות, וכתב כי "אגודת העיתונאים לא נאבקה על מתן שכר הוגן לעובדים, אלא משקיעה יחד עם האגודה התל אביבית את כל זמנה ומרצה כדי להחליף את הנהלת הרשות מסיבות אישות ואגואיסטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully