וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נגיע לארץ חדשה

4.12.2013 / 15:29

לא רציתם אותו בכנסת? תקבלו אותו כאן. חשבתם שהוא ישתוק אבל הוא ימשיך להגיד את האמת שלו. אלדד יניב מצטרף לוואלה! עם טור פוליטי במגזין סופ"ש. הרצוג פוקס נאמן בכוננות

לא רציתם אותו בכנסת? חשבתם שהוא ישתוק? העיתונאי לשעבר, הקמפיינר לשעבר, היועץ לשעבר והכמעט פוליטיקאי לשעבר אלדד יניב – חוזר לעיתונות עם טור פוליטי שבועי במגזין סוף השבוע של וואלה!.

יניב שימש בעברו הרחוק כעורך ב"במחנה". לאחר מכן היה עיתונאי ב"ידיעות אחרונות" והיה עורך ברשת המקומונים שלה בעיתונים "ידיעות 08 רמלה-לוד", "אמצע נתניה", "אמצע חדרה" ו"על השרון". הוא היה חבר בצוות שהוביל את הקמפיין של אהוד ברק בבחירות 1999. אחרי ניצחונו של ברק בבחירות שימש כראש המטה האישי של ראש הממשלה. בין השנים 2002 ל-2006 היה היועץ המשפטי של מפלגת העבודה. לקראת הבחירות לראשות המפלגה ב-2005, בהן ניצח עמיר פרץ, יצא יניב נגד הבאת אלפי טופסי התפקדות על ידי אנשי פרץ במה שהוא כינה "מפקד הארגזים". בשנת 2007 שימש כמנהל הקמפיין של ברק בבחירות הפנימיות לראשות העבודה. מיד לאחר ניצחונו של ברק מונה יניב לראש מטה מפלגת העבודה, אולם חודשים ספורים אחר כך, בדצמבר 2007, העביר אותו ברק מהתפקיד לאחר תקופה של מתיחות ביניהם. יניב היה חבר קבוע בפאנל התוכנית "מועצת החכמים".

בשנת 2009 כתב יחד עם המחזאי שמואל הספרי את מסמך "השמאל הלאומי" והיה ממנהיגי תנועה זו. בשנת 2012 הקים יניב את מפלגת "ארץ חדשה" ביחד עם הבמאי רני בלייר, ופרש מפעילותו בתנועת השמאל הלאומי. שורת הסרטונים הוויראליים שהפיקו השניים אודות הקשר בין הון שלטון ועיתון – זכו לעשרות אלפי צפיות ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully