וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רוצה להמציא את עצמי מחדש. הפכתי להיות עבד של התדמית שלי"

"משעל השבוע" מגיעה לנתוני צפייה נאים, מה שנותן למגיש ניסים משעל הזדמנות להכות על חטא, ולטפל במה שהוא תופס כבעיה הקשה ביותר כיום: "התקשורת חטאה בטיפול בעוני". ראיון

קרדיט סטילס: בן קלמר, עריכת וידאו: רן צימט ואמיר קוטיגרו, בימוי: דובי קליין

"אני רוצה להמציא את עצמי מחדש, וזה מוכיח את עצמו", אומר ניסים משעל בראיון לוואלה! ברנז'ה, כשהוא מתכוון לתכניתו החדשה "משעל השבוע" המשודרת לפני החדשות. "הפרה-פריים פחות לוחץ ויותר שוטף. אני לא אותו ניסים משעל של שעות הלילה, אני מנסה קצת יותר להיות רך ומוריד את המתח של התכנית, כי אלה קהלים אחרים לגמרי", הוא אומר. "יש ביקוש למוצר בטמפרטורה נמוכה ממה שהייתי רגיל".

"משעל השבוע" מגיעה לנתונים חסרי תקדים בזכיינית רשת בשעה שבה היא משודרת. ביום חמישי האחרון התוכנית הגיעה לרייטינג של 14.2% ובשבועות הקודמים הגיעה התוכנית לרייטינג ממוצע של 13.7 אחוזים. מאז תחילת שידור התוכנית חל גידול של 55% ברייטינג של רצועת השידור בהשוואה לנתונים בשעה זו לפני עליית התוכנית, אז עמד הממוצע על פחות מ-9 אחוזים. את התוכנית עורכת עליזה אריה ארנון הוותיקה, אשר ערכה גם את הפורמט הקודם של התוכנית "משעל חם" שנים ארוכות.

"לא היה מקרה שפוליטיקאי דרש תנאים"

"ייאמר לזכותה רשת שהיא לא מתערבת", הוא עונה לשאלה על לחצים מבית. "אני עושה אלפי תכניות מאז עברתי עם 'משעל חם' לרשת, מעולם שום בעלים או מנכ"ל לא אמר לי כלום ולא התערבו בשיקולי המערכת". כשהוא נשאל על מגבלות שמציבים מרואיינים הוא אומר ש"לא היה מקרה שפוליטיקאי דרש תנאים, זה לא קיים במגרש הזה".

אחרי אינספור שעות ראיונות עם פוליטיקאים, משעל יודע מי הוא הפוליטיקאי הקשה ביותר לראיון: "נתניהו הוא הוא בעיני הפוליטיקאי הישראלי בדור הזה שיודע להתראיין ולשחק באולפן בצורה שקשה לדמיין", הוא אומר. "אם אני הייתי יועץ של נתניהו הייתי אומר לו ללכת להתראיין יותר, הוא רק מנהל פלירטים עם התקשורת".

"לעוני אין רייטינג ואין לובינג"

ויש לו גם ביקורת על התקשורת: "אם יש חטא שהתקשורת הישראלית חוטאת בו, זה הטיפול בעוני", הוא אומר. "לעוני אין רייטינג ואין לובינג, ואנחנו בתקשורת לא הולכים עם זה עד הסוף - כי אין חברי כנסת שמטיפים לטיפול בילדים עניים והאוכלוסייה הזו לא באה לידי ביטוי בתקשורת. אם יש אתגר שאני רוצה לקחת על עצמי בתכנית הזאת שאני עושה עכשיו - זה להכות בתופים בעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully