וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המדיה "Digital First Media" נכנסת לפעילות בישראל

5.12.2013 / 14:45

החברה תיוצג בארץ על ידי IMP, ותאפשר פילוח מדיה מדויק לקהלים שונים בחו"ל. היקף הפרסום של חברות ישראליות בחו"ל מוערך ב-80 מיליון שקלים בשנה

חברת Digital First Media, המנוהלת תחת MediaNews Group ו-21st Century Media נכנסת בימים אלו לשוק הישראלי. מדובר באחת מקבוצת התקשורת הגדולות בארה"ב, אשר מתמחה בפילוח וסימון קהלי יעד, וגישה ישירה ל-67 מיליון אמריקאים. החברה חתמה על הסכם שותפות בלעדי עם קבוצת IMP הישראלית, המתמחה בפרסום חברות ישראליות בחו"ל.

באמצעות פיתוחים טכנולוגיים שפיתחו אנשי Digital First Media בארה"ב תחת השם AdTaxi, חברות וארגונים ישראלים המעוניינים לפנות ולפרסם לקהלים בחו"ל – בדגש על ארצות הברית ואירופה - יוכלו להגיע לקהל היעד שלהם באמצעות פילוח מדוייק במדיות הדיגיטליות.

ג'ון פטון, מנכ"ל Digital First Media אמר עם חתימת ההסכם בניו-יורק: "אנו שמחים להרחיב את הפעילות ולעבוד עם השוק הישראלי ומברכים על שיתוף הפעולה עם IMP". שוש כץ, מנכ"לית קבוצת IMP: "אנו רואים בDigital First Media את השותף הנכון בזמן הנכון אשר ייסייע לנו להרחיב את סל השירותים ולאפשר לכל מפרסם ישראלי גישה לפרסם במדיה דיגיטלית בחו"ל, תוך שהוא יודע מי הקהל שייחשף למודעה, מה גילו, השכלתו, מצבו הסוציו-אקונומי ותחומי העניין שלו". כץ הוסיפה ואמרה כי "היקף הפרסום של חברות הישראליות בחו"ל עומד על 80 מיליון ש"ח בשנה, אך ברור שהפוטנציאל האדיר אינו ממומש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully