וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדמול בדרך לרכישת שליש ממניות רשת

8.12.2013 / 10:25

ענקית ההפקות הבינלאומית הגיעה להבנות עם זכיינית ערוץ 2 רשת לקראת רכישה של שליש מהמניות בה. תמורת העסקה תזרים "אנדמול" סכום של 100 מיליון ש"ח

"אנדמול" בדרך לרכישת אחזקות ברשת: חברת ההפקות הבינלאומית הגיעה להבנות עם בעלי זכיינית ערוץ 2 על רכישת 33% מהחברה, כך מתפרסם הבוקר (ראשון) ב"דה מרקר". במסגרת העסקה תזרים החברה לזכיינית סכום של 100 מיליון שקל. הצדדים טרם אשרו את הפרטים.

אין זו העסקה הראשונה של החברה לרכישת אחזקות בישראל, והשנה היא רכשה מחצית מהאחזקות בחברת ההפקות "קופרמן", המפיקה עבור קשת את "האח הגדול" אשר קופרמן היא בעלת הזכויות על הפורמט שלה בישראל. טרם נודע מה משמעות העסקה באשר להמשך הפקת התכנית בזכיינית קשת, אולם ההערכות הן כי בתום תקופת ההתקשרות עם החברה - היא לא תחודש.

ברשת מחזיקים כיום ב-51% אודי אנג'ל ומשפחת עופר יחד עם "פולאר תקשורת", משפחת שטראוס ואביב גלעדי. במידה והעסקה תאושר על ידי גופי הרגולציה, חלקו של כל בעל מניות יקטן ביחס לאחזקותיו.

בתגובה לדיווחים ביקש הבוקר דובר "עופר מדיה" רני רהב להבהיר כי "בחודשיים האחרונים ישנם מספר גופים המעונינים להכנס לרשת. מבלי להיכנס לשמועות, ברצונינו להבהיר כי קבוצת אנג'ל-עופר תישאר בעלת השליטה ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully