וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר בדרשי עוזב את תפקידו כמנהל קריאייטיב בקשת

8.12.2013 / 15:30

אחרי 20 שנה בתפקיד: מנהל הקריאייטיב של מחלקת הפיתוח השיווקי בקשת, ביקש לסיים את תפקידו. במסגרת עבודתו שימש כבמאי וכמנהל הקריאייטיב של מספר עבודות שזכו בפרסים בינ"ל

עופר בדרשי, מנהל הקריאייטיב של מחלקת הפיתוח השיווקי בקשת, ביקש לסיים את תפקידו בסוף השנה. בדרשי הצטרף לשידורי קשת כעורך ביום השידורים הראשון בשנת 1993, והתקדם לתפקידים מרכזיים בחטיבות התוכן, הפרומו, הניו מדיה והשיווק. בנוסף תרם להקמת מערך האולפנים והפוסט פרודקשן בחברה.

לפני כשבע שנים מונה בדרשי למנהל קריאייטיב והיה שותף משמעותי בפיתוח וקידום מותגי התוכן של קשת, ביניהם ערוץ ביפ ואתר mako. במסגרת עבודתו במחלקת הפרומו, שימש כבמאי וכמנהל הקריאייטיב של מספר עבודות שזכו בפרסים בתחרויות בינלאומיות. בשלוש השנים האחרונות היה אחראי על שיתופי הפעולה של קשת עם גופים חיצוניים והוביל את הצד הקריאייטיבי בעבודת השיווק של הקבוצה.

אבי ניר, מנכ"ל קשת: תודה רבה לעופר בדרשי שהחל את דרכו יחד עם קשת, צמח עמה והביא מכישרונו הרב, יכולותיו המגוונות ומצוינותו לפרויקטים הרבים בהם עסק בקשת. אני מאחל לו הצלחה רבה מכל הלב והמשך עשייה פורייה".

עופר בדרשי: "כמעט חצי מהחיים שלי עבדתי בקשת, ואין לי מילים לתאר כמה אני אוהב את כל החברים לעבודה וההנהלה לאורך השנים. גם בתקופות שיצאתי לדרך עצמאית קשת תמיד הייתה הבית לעשייה ויצירה. כמו שהיא מובילה את הענף כך תמיד היא הובילה אותי למקומות חדשים ויפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully