וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולטימטום של עובדי ערוץ 10: "פגישה עם לאודר או שנפעל בעצמנו"

9.12.2013 / 11:10

עובדי ערוץ 10 מודיעים הבוקר כי הם מתכוננים לצאת, שוב, למאבק על עתיד הערוץ. ומציבים דד ליין ליום רביעי: "נשקף חשש ממשי להחשכת מסך ופיטורים המוניים"

עובדי ערוץ 10 מודיעים כי הם מתכוננים לצאת, שוב, למאבק על עתיד הערוץ. העובדים מציבים הבוקר (רביעי) דד-ליין: אם עד ליום רביעי הקרוב לא יושג "הסדר מניח את הדעת בין בעלי המניות", ולחילופין לא תיענה בקשתם להיפגש עם רון לאודר בדחיפות, הם יפעלו בנושא בעצמם. היום בשעות אחר הצהריים הם יכנסו ישיבה בהולה בנושא .

שוב, משבר? שינוי באופן תקצוב חדשות 10

לקראת סוף השנה צריך ערוץ 10 להגיש לרשות השנייה בקשה לשידור ברישיון, ולכן דרושה הסכמת כל בעלי המניות. שניים מהם, רון לאודר וארנון מילצ'ן, משדרים כלפי חוץ כי הם מעוניינים במכירת המניות. לאודר שהיה היחיד שהזרים כספים החליט בהתראה קצרה ובמפתיע להפסיק את כל ההזרמות הכספיות.

"ניסיונות ההידברות שהתקיימו עם נציגיו לא הניבו עד כה תוצאות של ממש, ולכן נשקף חשש ממשי להחשכת מסך ופיטורים המוניים", אמרים בוועד. "מול הידרדרות כזו, דווקא בעיצומו של מומנטום חיובי לערוץ ולחברת החדשות, לא נוכל עוד להמתין ולו רגע אחד נוסף". העובדים מציינים כי בקשתם להיפגש עם לאודר טרם נענתה.

עובדי ערוץ 10 מבהירים היום כי "לא יעלה על הדעת שערב קבלת הרישיון, זמן קצר לאחר הפגנות עובדים סוערות בעדו ומינוי הנהלה חדשה, מר לאודר יתכחש למחויבות ארוכת הטווח שנטל כלפי הערוץ במחיר קריסה שתיצור אבטלה המונית בענף התקשורת הישראלי". הם הוסיפו כי הם מצפים מלאודר ומנציגיו בדירקטוריון, אבי בלשניקוב ומיכל גרייבסקי, "להחזיק את החברה באחריות האופיינית להם, עד להשגת הסדר מניח את הדעת שיבטיח את המשך קיומה במבנה בעלות חדש ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully