וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

(לא) מדברים על זה

11.12.2013 / 10:01

סכסוך העבודה ב"קול ישראל": עיתונאי הרדיו בתל אביב ובירושלים לא ישתתפו גם היום בשידור "הכל דיבורים" על רקע טענתם להדרה. ההנהלה קיימה בשבועות האחרונים צעדי מנע

עיתונאי הרדיו בקול ישראל בתל אביב ובירושלים לא ישתתפו גם היום בשידור התוכנית "הכל דיבורים" החל משעה 10:00, זאת בעקבות טענתם להדרה מהתוכנית. כזכור, בשבועות האחרונים קיימה הנהלת "קול ישראל" צעדי מנע בשל עיצומי העיתונאים, ושידרה את התוכנית מספר פעמים מבית החוטים בירושלים.

הרקע למאבק עיתונאי הרדיו הוא טענתם להדרה מצד הנהלת "קול ישראל" והעדפה לשיבוץ מגישי טלוויזיה בתוכניות מובילות. פחות מחצי שנה לאחר שמונתה לתפקיד, הוחלט לפני מספר שבועות ברשות השידור להפסיק את הגשתה של נועה ברק בתכנית "הכל דיבורים" ולהחליפה במגיש "מבט" אמיר איבגי. עם מינויה של ברק לתפקיד קמה תרעומת על ההחלטה למנות דמות מהטלוויזיה להגשה היוקרתית ולא דמות מהרדיו. מחאה דומה, כאמור, קמה כעת גם עם מינויו של איבגי.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הנהלת רשות השידור לא מתכוונת להיכנס ליריבויות אישיות וסקטוריאליות. הנהלת הרשות, היא ורק היא תשבץ עובדים בסידורי העבודה ולא תשתף פעולה עם האנרכיה שהוועד מנסה לייצר, כגון הפסקת עבודה בשידור מהרגע להרגע, כפי שהיה היום, כאשר במהלך התכנית "סדר יום" הודיעו על הפסקת שידורה לקראת סופה, בעקבות כך, שובצה היצירה המופלאה ארבעת העונות של ויואלדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully