וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לערוץ 10: ”בני ערובה” תשודר בעברית ב-BBC

11.12.2013 / 19:31

מכירה זו מצטרפת להישג נוסף של הסדרה - מכירתה כפורמט לעיבוד לרשת CBS האמריקאית עוד בשלבי הפיתוח ובטרם עלתה לשידור בישראל. בערוץ 10 השיגה הסדרה נתוני צפייה בינוניים

"בני ערובה" (Hostages), סדרת הדרמה של חברת ההפקות "יצירה עברית" וערוץ 10, נמכרה על ידי ארמוזה פורמטס ל-BBC באנגליה ובכך הופכת לסדרה הישראלית הראשונה אשר נמכרת בגרסתה הישראלית לשידור בערוץ המוביל והחשוב ביותר בבריטניה.

יצוין כי זו אינה עסקת מכירת פורמט, אלא עסקה בה הסדרה נמכרה בשפת המקור – בעברית לערוץ היוקרתי ותשודר בעברית בליווי כתוביות לאנגלית.

מכירה זו מצטרפת להישג קודם של הסדרה - מכירתה כפורמט לעיבוד לרשת CBS האמריקאית עוד בשלבי הפיתוח ובטרם עלתה לשידור בישראל. הסדרה משודרת בימים אלו בערוץ וצופים בה מדי שבוע כ-18 מיליון צופים בממוצע לפרק. כמו כן, נמכרה הסדרה לצרפת ולרוסיה.

עוד יצוין כי בערוץ 10 השיגה הסדרה נתוני צפייה בינוניים אך נאים יחסית לערוץ, הנמצא בימים אלו במשבר הן מבחינת בעלי השליטה בו, והן מבחינת היקף הצפייה.

"בני ערובה", סידרת מתח בת 10 פרקים של הבמאים עמרי גבעון ורותם שמיר, מביאה את סיפורה של יעל (איילת זורר), אמא ורופאה מנתחת אשר אמורה לבצע ניתוח פשוט בראש הממשלה. לילה לפני הניתוח, משפחתה הופכת לבת ערובה של חוטפים אלמונים והיא נאלצת להתמודד עם דילמה אכזרית, "מחר את מנתחת את ראש הממשלה, הוא לא ישרוד את הניתוח - או שמשפחתך תמות". מכאן, שום דבר אינו כפי שהוא נדמה, ה"רעים" לא כולם רעים, המשפחה חושפת סודות אפלים והמתח מחזיק את הצופה מרותק לספה עד לשנייה האחרונה. את הסידרה הפיק עבור ערוץ 10 חיים שריר ("יצירה עברית").

סו דיקס, מנהל רכש התוכניות של ה-BBC, על הסדרה: "'בני ערובה' הוא מותחן ישראלי מהודק, מקורי ואותנטי".

חיים שריר, מנכ"ל יצירה עברית, ומפיק הסידרה אמר כי: "זו גאווה לכל תעשיית הטלוויזה הישראלית. הערוץ שהכי מזוהה עם איכות בעולם, קונה סדרה ישראלית כמו שהיא ומעלה אותה לשידור, ועוד בשפה העברית. זו חותמת איכות, שלא חלמנו עליה".

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס מוסיף: "'בני ערובה' היא הוכחה לכך שדרמה טובה שמביאה סיפור חזק ועשויה לעילא, יכולה להימכר בכל העולם, ללא מגבלות של שפה. לראייה, ה-BBC שהוא המגדלור לעשייה טלוויזונית איכותית בחר בסידרה לעונת השידורים הקרובה שלו ובכך הצטרף לעוד מדינות כמו ארה"ב, צרפת ורוסיה שהביעו את אמונן".

מערוץ 10 נמסר: "העשייה הענפה והמוצלחת של ערוץ 10 בתחום הסוגה העילית ממשיכה לבלוט ולהניב פירות גם בשווקי הטלוויזיה הבינלאומיים ועל כך גאוותנו. אנחנו מברכים את היוצרים רותם שמיר ועומרי גבעון, את גל זייד, ואת חיים שריר וצוות ההפקה מ'יצירה עברית'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully