וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עד היום התייחסו לערוץ 10 כאל צעצוע של עשירים. די. מספיק. זה ערוץ מסחרי"

12.12.2013 / 15:22

אחרי שנסוגה סופית מעסקת רכישת חלקו של רון לאודר בערוץ 10 מסבירה הפרסומאית יפית גרינברג ב"תיק תקשורת": "מה ששבר אותנו זו המחלוקת בין השותפים". הצצה

צילום מסך

"מה ששבר אותנו זו המחלוקת בין השותפים", מסבירה היום הפרסומאית יפית גרינברג, בהתייחסות ראשונה לסיבוב הפרסה שעשתה, באשר לשאלה מדוע נסוגה מעסקת רכישת מניותיו של רון לאודר בערוץ 10. "לא שמעתי על איבה בין השותפים בערוץ", היא אומרת, "אבל אין הסכמות ואין דיבור. אני לא מוכנה להיכנס למקום שרבים אחד עם השני, ועוד לא מכירים אותי ולא יודעים מי אני, ואני לא נציגה של אף אחד מהם. זה הרגיש לנו מאוד לא טוב".

עובדי ערוץ 10 יביכו את לאודר: "עדיין סומכים עליך רונאלד"

את הדברים אומרת ג'. יפית בתוכנית "תיק תקשורת" שתשודר הערב (חמישי) בעונתה החדשה במסגרת לוח השידורים החדש של החינוכית בערוץ 2.

"בוא נאמר כך, זה יכול להיות ביזנס, ואני אשת עסקים", היא מוסיפה, "אבל אחד הדברים שבאמת שכנע אותי להיכנס לזה, אלו 600 עובדים שעלולים למצוא את עצמם ללא מקום עבודה, ואלפי משפחות בהפקות וכל מיני פרילנסרים שמתפרנסים מהערוץ".

באשר לשאלתו של ניב רסקין, מנחה התוכנית, האם עם לוח משדרים כזה אפשר לנצח את ערוץ 2, משיבה יפית "למה צריך לנצח את ערוץ 2? למה לתת פייט? יש מקום לכולם. בניו יורק יש 200 ערוצים על 15 מיליון תושבים". לדבריה, "עד היום התייחסו לערוץ הזה כאל צעצוע של עשירים. די. מספיק. זה ערוץ מסחרי. ומסחרי זה אומר צריך להרוויח כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully