וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ישראל אחים

15.12.2013 / 13:35

שיבוש שגרת החיים בבירה הביא לשיתוף פעולה יוצא דופן בין שתי תחנות הרדיו המתחרות "גלי ישראל" ו"קול חי". אנחנו בוואלה! ברנז'ה הופתענו מהערבות ההדדית ופרגנו להם אייטם

שיבוש שגרת החיים בירושלים נמשך גם הבוקר, ואף הביא לשיתוף פעולה יוצא דופן בין שתי תחנות רדיו מתחרות: "גלי ישראל" ו"קול חי", כאשר האחת התקשתה לתפקד בשל השלגים.

אולפני הרדיו של "גלי ישראל" נמצאים בגבעת זאב בירושלים, והכניסה לבניין מכוסה בשלג שלא אפשר תנועה חופשית מהם ואליהם. העובדים שהיו במשמרת ביום חמישי לא יכלו לעזוב את התחנה. עם צאת השבת גילו בתחנה שהשלגים עדיין לא פונו, ושלא ניתן יהיה לשדר את תכניות האקטואליה של יום ראשון בבוקר.

גורם בתחנה סיפר היום לוואלה! ברנז'ה כי החשש שלא ניתן יהיה לשדר עלה כבר לקראת סוף השבוע. "גם אלה שכן הצליחו לצאת ביום שישי בבוקר מהתחנה נאלצו לצעוד כמה שעות ברגל עד שהגיעו לנקודת איסוף", הוא מספר. "הייתה מחשבה שהאזור יפונה בראשון בבוקר, אבל לא היה ניתן להגיע אל האולפנים".

בשלב זה נרתמו לעזרתם המתחרים ברדיו "קול חי" והציעו להם את אולפניהם לשידור משותף מבני ברק. כך למשל שודרה תכניתו הקבועה של קלמן ליבסקינד מאולפן המתחרים, בזמן שבאולפן הסמוך שודרה התכנית המקבילה של ידידה מאיר ברדיו "קול חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully