וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון שטרוזמן - ברשימת המשפיעים במדיה העולמית של מגזין Variety

15.12.2013 / 16:03

מגזין הבידור הוותיק Variety בחר באלון שטרוזמן, מנהל הזרוע הבינלאומית של קשת, לאחד מאנשי העסקים המשפיעים בתעשיית המדיה העולמית. וואלה! ברנז'ה אינטרנשיונל

מנהל הזרוע הבינלאומית של זכיינית ערוץ 2 קשת אלון שטרוזמן נבחר על ידי מגזין הבידור הוותיק Variety לאחד מאנשי העסקים המשפיעים בתעשיית המדיה העולמית. שטרוזמן נבחר לצד בכירים כגון נשיא AMC הבינלאומית ג'רי לופז, נשיא ומנכ"ל ITV האמריקאית פול בוצ'יירי, נשיא "יוניברסל" ג'ימי הורוביץ וראש מחלקת התוכן של "נטפליקס" טד סרנדוס. במגזין ציינו כי קשת, האמצעות המחלקה בראשות שטרוזמן, משווקת לעולם כ-50 פורמטים מקוריים.

שטרוזמן הצטרף לקשת ביולי 2012 כממונה על מערך ההפקה וההפצה הבינלאומית של קשת והרחבת פעילותה במדינות שונות ובשווקים חדשים ברחבי העולם. בעבר שימש כסמנכ"ל התוכן של HOT והחזיק בתפקיד סגן נשיא למדיה דיגיטלית בפוקס אינטרנשיונל מקבוצת ניוזקורפ. הוא היה סמנכ"ל הערוצים בקבוצת "ענני תקשורת" והוא נמנה, בין היתר, על מקימי ערוץ הילדים. שטרוזמן מתגורר מזה שנים בלונדון עם בן זוגו ובנם.

בשנה האחרונה השיקה קשת שלוחות בינלאומיות בבבריטניה, אוסטרליה וקנדה ולפני חודשיים הודיעה החברה על פתיחת "Keshet DC", מיזם הפקות בשיתוף "Clark Dick" המיועד לשוק האמריקאי.

הזרוע הבינלאומית של קשת "Keshet International" ביצעה מאז הקמתה כמה עסקאות מכירת פורמטים מוצלחות כאשר האחרון הוא פורמט "הכוכב הבא" אשר הוצג בפסטיבל MIP עם דגש על על אלמנט ה-Second Screen שבו, ונמכר תוך זמן קצר לגופי שידור בכ-15 מדינות בהן ארה"ב ובריטניה. כמו כן, בשנה האחרונה עלו לשידור מספר אדפטציות לתכניות מקוריות של קשת הן הגרסה ההונגרית של "בית ספר למוסיקה", גרסתה האמריקאית של "נראה אותך" המשודרת בימים אלה בישראל והגרסאות הבריטית והבלגית של "3" ("Girlfri3nd").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully