וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב שייעד נתניהו לביסמוט: "פרויקטור להרחקת מסתננים"

15.12.2013 / 19:52

רה"מ התכוון למנות את פרשן "ישראל היום" בועז ביסמוט ל"פרויקטור להרחקת מסתננים" - ולהעניק לו 200 אלף שקל בונוס אם יסלק 2,500, כל זאת ללא מכרז - כך חושף הערב "גלובס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התכוון למנות את הפרשן הבכיר של "ישראל היום", בועז ביסמוט, לתפקיד "פרויקטור חיצוני מיוחד לנושא הרחקת מסתננים" ללא מכרז ועם הטבות בונוס של מאות אלפי שקלים. לפי מסמך פנימי שפרסמה כתבת "גלובס" לילך ויסמן, נתניהו ביקש לקדם את המינוי למרות שמשרד החוץ הציע מועמדים משלו - אולם לבסוף לא יצא המינוי אל הפועל.

התפקיד אליו יועד ביסמוט נועד לתווך "מאחורי הקלעים ובפרופיל נמוך" בין ישראל למדינות קולטות מסתננים ושתמורתו הוא צפוי היה לקבל עמלה בגובה מאות אלפי שקלים בעבור כל מסתנן שיגורש מהארץ. על פי פרטי החוזה שפורמו ב"גלובס" היה אמור ביסמוט לפרוש מתפקידו כפרשן ועורך חדשות החוץ של "ישראל היום" ולקבל בנוסף לשכר חודשי של 30 אלף שקל גם בונוס של 100 אלף שקל על כל 500 מסתננים ומענק של 200 אלף שקל על הגעה ליעד של 2,500 מסתננים.

בנימוקי לשכת ראש הממשלה לבחירה בביסמוט נכתב כי "לאחר בדיקה מקדמית מבקש ראש הממשלה לתקשר עם ביסמוט, לשעבר שגריר ישראל במאוריטניה, בעל תואר שני בלימודי אפריקה וביחסים בינלאומיים, דובר אנגלית וצרפתית. הוא בעל הכישורים הנדרשים לבצע את המשימה. בפנייה המקדמית שערכנו הביע ביסמוט את נכונותו לבצע את המשימה ולצורך כך אף לעזוב את עבודתו הנוכחית לאלתר. בין ראש הממשלה למר ביסמוט מתקיימים יחסי אמון מלאים. ההליך המבוקש לביצוע התקשרות פטור ממכרז, בחירת ראש הממשלה".

בועז ביסמוט ולשכת ראש הממשלה לא מסרו את תגובתם לפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully