וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה אותך" ו"חטופים" נמכרו לברזיל

16.12.2013 / 16:35

הפורמטים מבית היוצר של זכיינית ערוץ 2 קשת, יעלו לשידור בברזיל ב-2014 ברשת הכבלים הגדולה במדינה Globosat המשדרת למעל 40 מיליון צופים

הגרסה המקורית של "חטופים", שיצר גידי רף, וגרסתו האמריקאית של השעשועון "נראה אותך" "Deal With It" של קשת ואולפני הרצליה שיצר יגאל שילון, נרכשו לשידור במהלך 2014 על ידי רשת הכבלים הגדולה בברזיל Globosat.

שתי העונות של "חטופים" יעלו לשידור בערוץ Globosat+ עם כתוביות תרגום, ושעשועון המצלמה הנסתרת "נראה אותך" ישודר בגרסתו האמריקאית ("Deal With It") בערוץ Multishow.

העונה השנייה של "חטופים" בגרסת המקור נבחרה בשישי האחרון (13.12) על ידי ה"ניו יורק טיימס" לאחת מ-12 התכניות האהובות ביותר לשנת 2013 לצד תכניות כמו: 'The Good Wife', ‘The Walking Dead’, 'Breaking Bad’ ועוד (לינק ל-NYT). כמו כן, מלבד ההצלחה בגרסת האדפטציה - "הומלנד", הפורמט נמכר לרוסיה, טורקיה, קולומביה ומקסיקו ולמעלה מ-20 מדינות רכשו לשידור את גרסת המקור עם כתוביות תרגום, ביניהן: ארה"ב, קנדה, בריטניה, אוסטרליה פינדלנד, נורבגיה, אוסטריה, בלגיה, צרפת, גרמניה לוקסמבורג ושוויץ.

את הגרסה האמריקאית (שתעלה לשידור בברזיל) הפיק Howie Mandel, מהטאלנטים הגדולים בז'אנר הקומדיה והמצלמה הנסתרת בארצות הברית ומנחה הקומיקאי וכוכב הריאליטי Theo Von. אבי ניר, רן תלם, עמי גלאם, יגאל שילון, גיא וסרמן ואיתי ברקן משמשים כמפיקים אחראיים- executive producers, בפורמט האמריקאי.

Globosat נוסדה ב-1991 והינה רשת הכבלים הגדולה בברזיל, אשר בבעלותה 36 ערוצים עם 41.1 מיליון צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully