וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בערוץ 10: נציגי בעלי המניות בפגישה מכרעת

16.12.2013 / 17:26

נציגיהם של יוסי מימן ורון לאודר נערכים בשעה זו לפגישה דרמטית ביניהם שתתקיים עוד הערב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. על הפרק: גובה הסכום שיזרים לערוץ לאודר עם עזיבתו

דריכות בערוץ 10: נציגי שני בעלי המניות הדומיננטיים בערוץ, יוסי מימן ורון לאודר, נערכים בשעה זו לפגישה ביניהם המוגדרת על ידי גורמים כפגישה מכרעת. נציגי הצדדים מקווים לפתור את המשבר בין השניים, במסגרתו קיימת מחלוקת על סוגיית הזרמת הכספים האחרונה לערוץ לפני המעבר המיוחל לשידור ברישיון, או ליתר דיוק - על גובה הסכום.

המשבר בערוץ 10: לאודר הסכים להיפגש עם העובדים

לאודר, המבקש למשוך את ידיו מערוץ 10 לאחר שגיוס משקיעים חדשים לא צלח מוכן להעביר את מניותיו לידי יוסי מימן ולהזרים באופן מיידי 25 מיליון שקל לטובת כיסוי חובות הערוץ לספקים ולטובת תשלום משכורות. מצידו של מימן, לעומת זאת, דורשים סכום כפול מזה - כך לפי גורם המעורה בפרטים - סכום של 50 מיליון שקלים לפחות, וזו ההערכה לגובה החוב של ערוץ 10 לספקים בהם חברות הפקה חיצוניות.

ערוץ 10 צריך להגיש תוך שבועיים בקשה לשידור ברישיון למשך 15 שנים, כזה שיאפשר לו להמשיך ולשדר מעבר לשנת 2015. בקשה כזו צריכה להיות מגובה בתכנית עסקית ובהפקדת ערבות של מיליוני שקלים ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. אם משבר בעלי המניות לא ייפתר והבקשה לא תוגש ותאושר, תהיה שנת 2015 שנת השידורים האחרונה של ערוץ 10 כערוץ עצמאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully