וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן יוכפז: "ההסדר יאפשר לקיים את תוכנית העבודה ל-2014"; המפיקים פסימיים

17.12.2013 / 13:09

לוואלה! ברנז’ה נודע כי כל עובדי ערוץ 10 זומנו לאסיפת עובדים מיוחדת שתתקיים אחר הצהריים ובה ימסרו להם באופן ישיר פרטי הסכם העברת מניותיו של רון לאודר ליוסי מימן

"המתווה שהושג יאפשר הזרמה מיידית שתשמש בין היתר למפיקים ולספקי הערוץ, ותאפשר לקיים את תוכנית העבודה של הערוץ לשנה הבאה עם שורת תוכניות חדשה", כך מסר הבוקר (שלישי) מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז לעובדי הערוץ. לוואלה! ברנז'ה נודע כי כל עובדי ערוץ 10 זומנו לאסיפת עובדים מיוחדת שתתקיים אחר הצהריים ובה ימסרו להם באופן ישיר פרטי ההסכם.

סוף למשבר בערוץ 10: לאודר יעביר את מניותיו למימן

מילות ההרגעה של יוכפז מגיעות לאחר שאתמול, לאחר שעות ארוכות ודיונים אל תוך השעות הקטנות של הלילה, הגיעו בעלי המניות רון לאודר ויוסי מימן להסכם לפיו המניות של לאודר (30%) יועברו למימן ויחד איתן יוזרמו לערוץ 10 מיליון דולרים. "ההבנות הושגו תודות למאמץ ומעורבות גדולים מצד שי באב"ד, מנכ"ל הרשות השנייה, ובתום דיונים ומגעים ארוכים שקיים בשבועות האחרונים מנכ"ל הערוץ, רפי גינת", עדכן יוכפז. "בהמשך למתווה שהושג, ובתיאום עם מנכ"ל הרשות השנייה, בכוונת הערוץ להגיש את טופסי הבקשה לקבלת רשיון".

השחקנים והמפיקים: "עבודתנו משולה לפילנתרופיה"

ובתוך כך, ארגוני עובדי הטלוויזיה והשחקנים שח"ם ואק"ט פנו היום למנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד והזכירו כי לרבים מאנשיהם חייב ערוץ 10 סכומי כסף גדולים. "חברי שני האיגודים עובדים בימים אלו בהפקות עבור הערוץ (בהפקות שטרם נעצרו ויש רבות כאלה) ללא כל וודאות כי יקבלו את שכרם ובפועל שכרם של חלק גדול מהם כבר מולן ברגעים אלו" כתבו. "בפריטת המילים למספרים הערוץ חייב כבר היום לאנשינו מיליוני שקלים עבור עבודה שכבר נעשתה, אנו על סף להורות לאנשינו להפסיק ולעבוד עבור הפקות הערוץ שכן נראה כי עבודתם כרגע משולה לפילנתרופיה".

גורם בערוץ 10 אמר לוואלה! ברנז'ה כי חברות ההפקה עודכנו כבר לפני כמה שבועות כי צפויה להיות דחייה בתשלומים, כעת עם הזרמת הכספים יכוסו החובות למפקים חיצוניים והפקות שנעצרו כגון אלה של אילנה זיו וגיא פינס - צפויות להתחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully