וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הזנקה

17.12.2013 / 16:22

תלונה על "המירוץ למיליון" העלתה חשש ממשי לעריכה מחודשת של תוצאות הדחה בתכנית. לקראת תחילת הפקת העונה החדשה, קיבלה רשת אזהרה בנושא. בזכיינית דוחים את הטענות

האם הפקת "המירוץ למיליון" של רשת "שתלה" בעריכה בחירות של מתמודדים להדחה? שאלה זו עמדה במרכז בחינה שביצעו ברשות השנייה בשל תלונה שהתקבלה בנושא והסתיימה כעת, לקראת תחילת הפקת עונה נוספת של התכנית המצליחה.

הזכיינית רשת מודה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה - כי בעונה הקודמת של "המירוץ למיליון" נפלו "שגגות בעריכה", זאת בעקבות התלונה בה נטען כי הייתה התערבות של ההפקה באמצעות עריכה מכוונת שהביאה, לטענתה, להטיית תוצאות הדחה. לרגל הקמת מערכת העונה החדשה של "המירוץ למיליון" הזהירה הרשות השנייה את רשת לבל תקיים טעויות עריכה מסוג זה ואף המליצה כי תתנצל בפני הצופים על עריכה רשלנית.

התלונה של הצופה, אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, העלתה חשש כי העורכים הציגו בתכנית הדחה אחרת מזו שבחרו המתמודדים. לפי התלונה ההפקה "שמה בפיהם של המתמודדים טליה וקובי את שמותיהן של דבי ודנה כמועמדות להדחה מטעמם, אף שהצהירו בפרק כי הם מבקשים להדיח את המתמודדות מעין ובת-אל", וזאת כדי לקדם זוג החביב על ההפקה. כדי לבדוק את הדברים העבירו ברשות את קטע הווידאו לגורמים מוסמכים באגף הטלוויזיה אשר בדקו כיצד נערך הפרק.

ברשות השניה מצאו את התלונה מוצדקת והזהירו את רשת מטעויות דומות בעונה שתתחיל להצטלם בקרוב. "הקטע שהלנת עליו נראה ככזה שנערך באולפן לאחר שהמתמודדים הביעו את עמדתם", ענה לתלונה נציב פניות הציבור דוד רגב, שהוביל את הבדיקה של הרשות השנייה בעניין.

"תחום טלוויזיה ברשות השנייה שבחן אף הוא את הנושא, קיבל את עמדת הזכיינית כי מדובר בעריכה רשלנית ולא מקצועית. הזכיינית ננזפה על העריכה הרשלנית והובהר כי על העריכה להיות מקצועית ובאיכות מקסימלית וכן יש למנוע בכל מצב עריכה לא מקצועית שתפגע בשידור". רגב לא קבע כי מדובר היה בעריכה מגמתית.

רשת: "השגגות שנפלו בעריכה לא השפיעו על התוצאה הסופית"

לקראת תחילת הפקת העונה החדשה של הראיליטי המצליח, התייחס לדברים המשנה למנכ"ל רשת שאול מגנזי. בתגובה ששלח בנוגע לתלונה הוא דחה כי ישנה התערבות של אנשי הפקת "המירוץ למיליון" במהלך התחרות, אך הודה כי העריכה בפרק ההדחה לא נעשתה בצורה מיטבית. "נראה כי העריכה לא נעשתה באופן מיטבי ואולי אפילו בצורה שאיננה מקצועית דיה לערוץ מסחרי, אולם רק חדי העין יכולים להבחין בכך", כתב.

הוא הוסיף כי השגגות שנפלו בעריכה לא השפיעו על התוצאה הסופית. "ההתנהלות בכלל לאורך כל המירוץ ומסצנה הזו בפרט נעשו תוך היצמדות לכללי הפורמט של חברת דיסני", ציין מגנזי. "אני תקווה שבעתיד תנצח האיכות ונמנע מפספוסי עריכה מיותרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully