וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו חדשות בשבילך

19.12.2013 / 10:26

הצצה בלעדית לפרק הראשון של "תקוות גדולות": ראודור בנזימן, נתן זהבי, דן בן אמוץ ז"ל וציפה קמפינסקי על "חדשות" ז"ל - אז איך עירום יכול לשבת בשקט לצד כתבות עומק?

יח"צ - חד פעמי

שישה עיתונאים, מהבכירים והמשפיעים בעולם העיתונות, החלו את דרכם אז, במערכת העיתון החדשני והבועט "חדשות". כיום, הם בוחנים ממרחק הזמן את ה'סקופים', כמו גם את המאבקים הגדולים עם הצנזורה, עם העיתונות השמרנית מסביב וגם עם המצפון העיתונאי - כל זאת בפרק הראשון של הסדרה "תקוות גדולות" אשר עוסקת בתקשורת הישראלית, אותה יצר דוד דרעי.

הסדרה, בת שלושה פרקים, תעלה ב-29 לחודש בערוץ 8 ב-HOT, וכאן בוואלה! ברנז'ה תשודר הצצה מקדימה ומורחבת לכל אחד מהם.

מיקי רוזנטל, רינו צרור, ראודור בנזימן, יגאל סרנה, נתן זהבי ואלכס ליבק - מתמודדים עם המורשת השנויה במחלוקת של העיתון "חדשות", ששינתה את פני העיתונות בישראל: חשיפת שקרי השב"כ בפרשת קו 300, הכתיבה האישית והחצופה, הפורנוגרפיה של הדם, העירום, והרכילות החודרנית. איך השפיעו כל אלה על הדרך שעשתה החברה הישראלית בעשורים האחרונים: מחברה מנומסת, ערכית-בעיני-עצמה ומלאת כבוד לממסד, לחברה בוטה, יודעת כל, שנונה וארסית, קצרת רוח ומלאת בוז וחוסר אמון לכל ממסד שהוא.

בקטע המצורף, מדברים ראודור בנזימן, נתן זהבי, דן בן אמוץ ז"ל וציפה קמפינסקי על הצד הפרובוקטיבי של עיתון "חדשות" שהיה לעיתון הראשון בישראל עם מדור רכילות – המדור המיתולוגי "ציפורה" והראשון (ואולי היחיד?) שהציג עירום בעמוד הראשון לצד כתבות עומק ואקטואליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully