וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

19.12.2013 / 14:03

כתבת "כלכליסט" הדר קנה הודיעה על פרישתה • יניר יגנה מונה לכתב "מעריב" באזור הדרום • מורן מרציאנו ילוהק לתפקיד מלהק "המירוץ למיליון" • ויש עוד. הכל בפנים

יניר יגנה מונה לכתב "מעריב" באזור הדרום - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ינגה שימש עד לפני כמה חודשים ככתב הדרום של עיתון "הארץ". עם עזיבתו את העיתון מונתה לתפקיד שירלי סיידלר, שהגיעה לעיתון מהמקומון "ידיעות הדרום".

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי מורן מרציאנו חוזר לתפקיד מלהק "המירוץ למיליון" אשר הפקת העונה החדשה שלה יוצאת לדרך בימים אלה. מרציאנו ליהק לשורה ארוכה של תכניות ריאליטי בעבר בהן "הישרדות", "היפה והחנון" ו"דייט בחשיכה". מרציאנו ליהק את העונה הראשונה של התכנית.

לרשת הטלוויזיה CNN יש דוברת חדשה בישראל, שרון בלום ממשרד "גולדפינגר תקשורת" המשמשת כמנהלת אשכול לקוחות יח"צ במשרד. בלום מחליפה את עדי גרף אשר ייצגה את הרשת מול העיתונות המקומית והודיעה לאחרונה על פרישתה מהתפקיד.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי כתבת הרכילות של "לאשה" הילה רגב סיימה את תפקידה אחרי שלוש שנים. רגב, שבעבר הייתה כתבת רכילות ומגזין במקומוני "ידיעות אחרונות" ומוסף "זמנים מודרניים", עזבה את קבוצת 'ידיעות'. היא תשמש מעתה ככתבת קולנוע ומגזין באתר "עכבר העיר".

לוסי אהריש, מגישת המהדורה המרכזית של i24news תגיש תוכנית אקטואליה ברצועת הבוקר של הזכיינית רשת. פורמט התכנית כולל פאנליסטים מתחלפים, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי השתתפות קבועה הוצעה לשדרן הרדיו דידי הררי.

כתבת "כלכליסט" הדר קנה הודיעה על פרישתה מהעיתון. קנה סיקרה תחומי המסים ורואי החשבון. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה בתחילת השובע, כתבת "עובדה" ועיתון "הארץ" לשעבר רוני זינגר הצטרפה ל"כלכליסט" ככתבת הפוליטית של העיתון בירושלים וככתבת תחקירים מיוחדים.


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully