וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם "פנאי פלוס" יקבל מאביה של בר רפאלי פיצוי של עשרות אלפי שקלים על גרימת נזק

23.12.2013 / 16:41

צלם "פנאי פלוס" לשעבר מיקאל כהן יקבל מאביה של בר רפאלי פיצוי של בין 20 ל-40 אלף שקלים, זאת לאחר שהורשע בגרימת נזק בזדון לציוד הצילום שלו בעת שניסה לצלם את בתו

צלם "פנאי פלוס" לשעבר מיקאל כהן יקבל מאביה של בר רפאלי פיצוי של בין 20 ל-40 אלף שקלים, זאת לאחר שהורשע בסוף 2011 בגרימת נזק בזדון לציוד הצילום שלו בעת שניסה לצלם את בתו הדוגמנית בסמוך לבית המשפחה. שופט בית משפט השלום בכפר סבא, רונן פלג, קיבל היום את הפשרה אליה הגיעו הצדדים והוא יחליט על הסכום הסופי. בכך יגיע לסופו הסכסוך הארוך שהחל בתקרית שארעה לפני כשש שנים.

רפאלי הורשע בעבר בגרימת נזק בזדון לציוד הצילום של כהן כאשר שפך מים על המצלמה שלו וגרם נזק לאופנוע של כהן. כהן טען שרפאלי תקף אותו ואיים עליו, אולם הוא זוכה מאשמה זו והורשע בגרימת נזק בלבד. האירוע התרחש בשנת 2007 בזמן שבר רפאלי נסעה לביתה שבהוד השרון, תוך ששני צלמי פפראצי מ"פנאי פלוס" עכבו אחריה על אופנוע. רפאלי האב טען כי בתו התקשרה אליו מהדרך נסערת ואמרה כי השניים מטרידים אותה ומסכנים את הנהיגה שלה תוך חסימת נתבי הנסיעה שלה, וכי הזמינה להם משטרה. כאשר הגיעו הצלמים אחריה לבית המשפחה לקח מיכאלי בכוח את המצלמה וגרם לה נזק של אלפי שקלים.

הצלם תיאר אתמול בבית המשפט כי רפאלי "תלש את המפתחות מהסוויץ' ולקח ממני את המשקפיים שהיו על פני. ניסה לתלוש את רצועת המצלמה מצווארו של החבר שלי. הוא יצא פעם אחר פעם מהבית, קילל והרביץ", ואז השמיד את המצלמה שעלותה יותר מ-20 אלף שקלים. כהן אמר כי בגלל המקרה התקשה למצוא עבודה כצלם פפראצי ונאלץ לפרוש מהמקצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully