וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומ”ץ: אילן דה פריס - ”מינוי תפור”

31.12.2013 / 11:04

התנועה פנתה ליו"ר רשות השידור אמיר גילת בטענה כי מינויו של דה פריס הוא "מעשה אסור המנוגד לדין ולמקובל" שכן הוא לא קיבל את אישור הוועד המנהל, ומאיימת בפנייה לבג"צ

תנועת אומ"ץ דורשת הבוקר (שלישי) לעצור באופן מיידי את המינוי של אילן דה פריס לתפקיד מנהל ערוץ 1 ורומזת כי מדובר במינוי תפור. התנועה פנתה ליו"ר רשות השידור אמיר גילת בטענה כי מינויו של דה פריס הוא "מעשה אסור המנוגד לדין ולמקובל" שכן הוא לא קיבל את אישור הוועד המנהל.

אילן דה פריס נבחר שלשום פה אחד על ידי ועדת האיתור בראשות יו"ר רשות השידור אמיר גילת לתפקיד מנהל ערוץ 1. בוועדה היו חברים נציג מליאת רשות השידור עו"ד יוסי דרמר, נציגת הציבור ד"ר תהילה שוורץ אלטשולר ונציגת אגודת העיתונאים צלילה רוז. בוועדה היה חבר גם מנכ"ל הרשות, יוני בן מנחם, אולם הוא לא נטל חלק בדיונים ובהחלטה ולמעשה החרים את הוועדה החדשה לאחר שזו הקודמת, בראשותו, בחרה במשה נסטלבאום לתפקיד.

בתנועת אומ"ץ טוענים היום כי ברשות השידור מיהרו להכריז על הבחירה בדה פריס, וכי החלטת ועדת האיתור בעניינו אינה מספקת כדי לבחור בו לתפקיד. "בהתאם לדין היה על ועדת האיתור להביא המלצותיה לוועד המנהל של רשות השידור, אלא שכפי הנראה, ועדת האיתור הפכה למעשה לוועדת מינוי תוך עקיפת הוועד המנהל", כתבו אנשי התנועה. הם דורשים התייחסות תוך 24 שעות ולא, הם מאיימים בפנייה לבג"צ.

זו אינה המשוכה היחידה שעומדת בפני כניסתו לתפקיד של דה פריס, סמנכ"ל התוכן של רשת לשעבר. עשרה חברי מליאה רשות השידור, מתוכן חמישה חברי הוועד המנהל, כבר הודיעו כי יערערו על מסקנות הוועדה בטענה כי לא ניתנה להם הזדמנות להביע בפניה את דעתם.

תגובת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully