וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארץ קטנה בלי שפ"מ

31.12.2013 / 11:44

על רקע הסכסוך בין הגופים המשתפים פעולה מזה שני עשורים, יו"ר שפ"מ אברהם פרחי כינס את 30 עובדי החברה והודיע להם כי החל ממחר תפסיק החברה לשמש כזכיינית של "קול ישראל"

יו"ר חברת הפרסום שפ"מ אברהם פרחי כינס היום (שלישי) את עובדי החברה והודיע להם כי החל ממחר מפסיקה החברה לשמש כזכיינית הפרסום של "קול ישראל" ורשות השידור. אחרי 20 שנים של פעילות, צפויה שפ"מ להיסגר לאחר שברשות הוחלט שלא לחדש עמה את הזיכיון.

מדובר בכ-30 עובדים, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי בחברה הקימו מעין "מרכז השמה" לעובדים על מנת לסייע להם ולמצוא עבודה חדשה בתחום.

הסכסוך בין רשות השידור ושפ"מ התחיל לפני שנתיים, אז הגישה רשות השידור תביעת ענק על סך יותר ממאה מיליון שקלים נגד שפ"מ ובה טענה כי החברה חרגה על דעת עצמה מהמחירון הקבוע ונתנה הנחות מפליגות למפרסמים מאחורי גבה.

ברשות השידור החליטו לנתק את קשריהם עם שפ"מ באמצעות מכרזים חדשים ומכירת פרסומות עצמאית, אך לבסוף יושרו ההדורים בין הגופים ונחתם ביניהם חוזה חדש ועמו נקבעו תנאי עבודה חדשים. למרות זאת בין החברה לבין הרשות המשיכו לשרור יחסים מתוחים, והמנכ"ל פרחי אף נאלץ להתנצל בפני הרשות על התבטאויותיו בתקשורת.

כעת, עם ניתוק היחסים מתכוונת רשות השידור להקים מערך פנימי שיחליף את פעילות שפ"מ. היקף ההכנסות של רשות השידור מפרסום מוערך בסום של 60-80 מיליון שקל בשנה, ומבקירה טוענים בימים האחרונים כי היא צפויה לספוג פגיעה של מיליוני שקלים בהכנסות ומניתוק היחסים של שפ"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully