וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את רז ישראלי

1.1.2014 / 11:17

עורך ערוץ התרבות של nrg, סגן עורך ואחראי פייסבוק במעריב לנוער, בעל הטור "מארז תרבות" (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: 33

מה בעצם אני עושה? קם בשבע בבוקר, מכין קפה ראשון, מעלה כתבה ראשונה לאתר, מכין קפה שני, מעלה כתבה שניה לאתר, מכין קפה שלישי, מעלה כתבה שלישית לאתר, מתקלח, הולך למשרד, עורך כתבה או את מדור המוזיקה של מעריב לנוער, מעלה סטטוס לדף הפייסבוק של מעריב לנוער, מכין קפה רביעי, מעלה כתבה רביעית לאתר, מעצב את את הכתבה או את מדור המוזיקה שערכתי, אוכל ארוחת צהריים תוך עריכת כתבה לכפולת התרבות של מהדורת הערב החדשה והנוצצת של עיתון מעריב, מתזמן שלושה סטטוסים לדף הפייסבוק של מעריב לנוער ועונה על שאלות הקוראים, מכין קפה חמישי, רושם רעיונות לאייטמים ל"מארז תרבות" הבא אותו אכתוב בשבת, מעלה כתבה חמישית לאתר, מתקן טעויות אחרונות לפני דפוס, מגלה שנגמר החלב ובכל זאת מכין קפה שישי, פותח את המייל ומגלה 563 מכתבים שלא נקראו, עונה על מה שמצליח, נזכר שבעוד חצי שעה מתחילה הופעה שאני רוצה לסקר, הולך להופעה, שותה בירה, חוזר הביתה, קם בשבע בבוקר.

השכלה: תואר ראשון בפסיכולוגיה של האוניברסיטה הפתוחה.

תפקידים קודמים: מבקר מוזיקה וכתב מגזין ותרבות בענפי מעריב השונים, פלוס חלטורות ב"עכבר העיר" ובמלא מקומות אחרים שהסכימו לשלם לי.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: כשאלון צרפתי קרא אותי לראשונה הוא הסביר לי שאם לא קוראים לי נחום ברנע עדיף שאשמור את הדעות הפוליטיות שלי לעצמי, אז כתבתי לו על "הישרדות" והוא פרסם אותי ב"רייטינג" ז"ל. בחלופת המיילים הראשונה שלנו הוא אמר לי שנועדתי לכתוב אבל לא אתעשר מזה. שוב הוא צדק. מצרפתי למדתי את רוב שאני יודע, ואת החלק הנותר למדתי מאנשים שהוא הכיר לי. מורי ורבי ובוסי, שיחיה.

איפה אתה בעוד 5 שנים? בעלים ועורך ראשי של פרויקט מוזיקלי חדשני שמקרב את אמני השוליים המדהימים שיש לנו בארץ לקהל. ועורך ראשי של אחד ממדורי התרבות הגדולים. וחוגג את הטור ה-300 של "מארז תרבות". ועם מכונת קפה מקצועית במשרד, של הביוקר.

מה אוכל לצהריים? סנדוויצ'ים שקניתי בדרך לעבודה, ארוחת צהריים שקניתי מתחת למשרד, שוקולדים ועוגיות שהמפיקה הביאה, כל מה שנשאר מארוחות הצהריים של העורכות והגרפיקאיות מסביבי ודבוש לקינוח.

פרגן למתחרים: לעמי פרידמן, כתב המוזיקה הסופר מוכשר של Ynet, יש מבט הורס וגוף משגע.

רז ישראלי. נמרוד סונדרס
רז ישראלי/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully