וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות אחרונות נגד ישראל היום: מחרים את כנס חיפה לתקשורת

1.1.2014 / 11:49

פרסום ראשון: הנהלת הקבוצה הורתה לעובדיה להחרים את הכנס, זאת עקב השתתפות אהרון לפידות סגן עורך ישראל היום - כך נודע לוואלה! ברנז'ה; "המחאה צריכה להיות כלפי החינמון"

הנהלת ידיעות אחרונות הורתה אתמול בלילה (רביעי) לעובדי הקבוצה שלא להשתתף בכנס חיפה לתקשורת, זאת עקב השתתפותו של אהרון לפידות, סגן עורך ישראל היום בו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בכנס שייערך מחר אמורים היו להשתתף אריאנה מלמד מאתר ynet, ליאור אל חי ראש מערכת ידיעות אחרונות בחיפה ובצפון, שולי זוארץ ממקומון "ידיעות המפרץ" ושרון רופא אופיר, כתבת מגזין "לאישה".

גורם המעורב בארגון הכנס אמר כי עד לשעה זו נעשים מאמצים לבטל את ההוראה של ידיעות אחרונות, והביע תקווה כי אלה יחזרו בהם. הגורם אמר לוואלה! ברנז'ה כי נמצאו מחליפים בשלב זה לכל העיתונאים שהשתתפותם נאסרה. כנס חיפה לתקשורת הוא פרי יוזמה של תא עיתונאי חיפה והצפון והוא ידון בסוגיות הנוגעות לסיקור הפריפריה, עתיד התקשורת המקומית, סיקור לקוי של המגזרים השונים וזכויות העיתונאים.

בכנס צפויים להשתתף מאות אנשי תקשורת, ובהם מוטי קירשנבאום, יעקב אחימאיר וחיים יבין שיעניקו פרס מפעל חיים לעיתונאי עמוס כרמלי, שי גולדן וטלי מץ, זוהיר בהלול, דני נישליס, פרשן הכדורגל אבי נמני ואחרים.

גורם ב'ידיעות': "רק השבוע הם כינו את אנשי 'ארץ נהדרת' אנטישמים"

אלירן טל, ממארגני הכנס, אמר לוואלה! ברנז'ה: "צר לנו שאנשי ידיעות אחרונות בחרו יממה לפני הכנס לפעול בדרך כזאת, על אחת כמה וכמה שמדובר בכנס שעוסק בקידום הפריפריה וסיקורה בתקשורת. בכל מקרה הכנס ייערך מחר בבוקר באוניבסטית חיפה כמתוכנן. הנצחון שלנו יהיה בכמות האנשים שתגיע לקחת חלק במושבים השונים".

מנגד, גורם ב"ידיעות אחרונות" אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי "ישראל היום הוא גוף שכל מטרתו להרוס את התקשורת החופשית במדינת ישראל. הם כותבים ואומרים את זה בגלוי. ולא רק נגד ידיעות אחרונות אלא נגד כל גוף תקשורת מקצועי. רק השבוע הם כינו את אנשי 'ארץ נהדרת' אנטישמים. ולכן לא ברור לנו איך בכלל מישהו מזמין או מתייחס אליהם כגוף לגיטימי. אם עתיד התקשורת הישראלית ועובדיה חשוב לאנשי כנס חיפה, אז המחאה שלהם צריכה להיות מופנית כלפי החינמון".

תגובות "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום" לדברים טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully