וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלשיך: "הדה מרקר היה נגד דנקנר, ולא חשוב איך ומה"

2.1.2014 / 12:29

השופטת בדימוס מאשימה את עורך ”דה מרקר” סמי פרץ בהטיה אישית מכוונת נגד הטייקון: ”דה מרקר לא חשף באותה מידה את כל המידע שיש לו או אין לגבי בן משה ואלשטיין”. צפו

יח"צ - חד פעמי

"היה ברור שהדה מרקר הוא נגד דנקנר ולא חשוב איך, ולא באותה מידה כמו שהוא חשף את כל המידע שיש לו או אין לגבי בן משה. לא הועלו שאלות לגבי בן משה ואלשטיין (רוכשי קבוצת IDB מידיו ד. ו)", כך אומרת היום השופטת בדימוס ורדה אלשיך בתוכנית "תיק תקשורת" שתשודר הערב בחינוכית.

בדיון, בהשתתפות הפרשן הכלכלי של "דה פוסט" יהודה שרוני ועורך "דה מרקר" סמי פרץ, אמרה אלשיך כי "אף אחד לא יחשוד בי שאני בעד צד זה או אחר, זה לא תיק שלי, אני לא מעורבת בו". פרץ השיב לה כי לא מדובר בעניין אישי וכי "אסור שיתקיימו מבנים פירמידליים כאלה שבן אדם עם מעט מאוד הון שולט בהמון". אלשיך הוסיפה: "העניין הוא שהתקשורת מחליטה מה בית המשפט צריך לעשות ואיך החוק צריך להראות, זה לא התפקיד של התקשורת , התפקיד של התקשורת הוא דיווחי. אני מתגעגעת לימים של הסוביודיצה".

ורדה אלשיך הייתה סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, שהתמחתה בהקפאת הליכים. אחד התיקים המתוקשרים ביותר שניהלתה היה תיק עיתון מעריב אשר היה בבעלותו של נוחי דנקנר, במסגרתו הייתה זו שהוציאה את צו ההקפאה של החברות מקבוצת העיתון. במהלך ניהול התיק הוציאה אלשיך גם צו מניעה לשביתת עובדי העיתון, מינתה את המפרקים של העיתון ואישרה לבסוף את עסקת רכישת מעריב על ידי שלמה בן צבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully