וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תלונות על צילומי מאסטר שף: "נפלנו קורבן לתרמית מתוזמנת היטב"

5.1.2014 / 11:20

מתמודדים שהגיעו לאודישן ”מאסטר שף” טוענים שלא נבחנו, אלא נוצלו על מנת לשמש כניצבים לפרומו. ולא בפעם הראשונה. ההפקה: "הובהר שרק העוברים יבשלו מול השופטים"

"נפלנו קורבן לתרמית מתוזמנת היטב. שום בישול לא היה שם, שום סנדביץ', הכל עבודה בעיניים. ניצול ציני של כ-1000 איש למטרות ההפקה והתכנית", כך נטען בתלונה של אחד המתמודדים בתוכנית "מאסטר שף", אשר טוען כי המבחנים לאודישן השני בתכנית היו למעשה רמייה וכי העוברים נבחרו מראש. תלונות דומות על הפקת התכנית עלו גם בעונה השנייה ששודרה לפני שנתיים.

לפי התלונה, שנשלחה גם לרשות השנייה המפקחת על שידורי קשת, הפקת התכנית זימנה לאודישן שני מאות אנשים - אולם האודישן היה צילומי פרומו בלבד ולבחינות בו לא הייתה משמעות. "האנשים שכן עברו לשלב הבא נבחרו כבר מראש באודישן הראשון, ול-950 האחרים שיקרה ההפקה ונתנה להם להבין שהם באמת נבחנים לאודישן השני - הכל שקרים נצלנות ותרמית אחת מאורגנת היטב", נטען בתלונה.

צילומי פרומו לעונה הרביעית של מאסטר שף. ערוץ 2, צילום מסך
"ההפקה קיבלה בחינם יום צילומים שנראה נפלא ומצטלם נהדר". צילומי האודישנים כפי שהופיעו בפרומו./צילום מסך, ערוץ 2

בתלונה מצוין כי כ-1000 איש זומנו לאודישן השני שהתקיים בנמל חיפה. "החל מ-6 בבוקר ועד ל-5 אחה"צ הצעידה אותנו ההפקה הלוך וחזור, נופפנו בידיים, צעקנו 'מסטר שף' ובגדול צולמנו מכל זוית אפשרית במצלמות רגילות ומצלמות רחף הכל בשביל הפרומו", נכתב.

"התבקשנו 'כאילו' לאסוף מצרכים ו'כאילו לצעוד' עם הסלים והצידניות הכל למען הסצינות שנראות כל כך טוב בתחילת התוכנית. ההפקה קיבלה בחינם יום צילומים שנראה נפלא ומצטלם נהדר ... הכל קישקוש אחד שיקרי ונבזי". בתלונה מצוין כי נבקדת אפשרות של הגשת תביעה כנד חברת ההפקה של התכנית, גיל הפקות וכנגד הזכיינית המשדרת קשת.

זו כאמור לא הפעם הראשונה שבה אנשים שהגיעו ליום אודישנים התלוננו כי הטריחו עצמם בשביל לשמש ניצבים בפרומו בלבד. לאחר עליית העונה השנייה של התכנית לשידור התגבשה קבוצת מתמודדים שטענו טענות דומות, ואף החלו בהליכים להגשת תביעה כנגד התכנית.

מהפקת מאסטר שף נמסר בתגובה: "המיונים לתכנית כוללים מספר שלבים. יום הצילום בחיפה היווה שלב מיונים שני שכלל משימת אתגר קולינרי. כל המתמודדים שהגיעו מרצונם לקחת חלק ביום הצילום זומנו אליו לאחר שלב מיונים ראשוני. בזימון ליום הצילום המדובר הובהר כי רק במידה ויעברו שלב זה – יתבקשו לבשל מול השופטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully