וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא יימצא משקיע לערוץ 10 תוך 3 חודשים - לא נאשר מתן רישיון"

6.1.2014 / 16:00

את האולטימטום נתן מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד בדיון שנערך בוועדת הכלכלה של הכנסת שם הציג שר התקשורת ארדן את תכנית העבודה לשנה הקרובה. נציגי ערוץ 10 לא נכחו במקום

"אם ערוץ 10 לא ימצא משקיע תוך שלושה חודשים הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו לא תאשר את בקשתו לרישיון", כך אומר היום (שני) מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד. את הדברים אמר באב"ד בדיון שנערך בוועדת הכלכלה של הכנסת שם הציג שר התקשורת גלעד ארדן את תכנית העבודה של המשרד לשנה הקרובה. נציגי ערוץ 10 וזכייניות ערוץ 2 לא נכחו בדיון היום.

באב"ד בדיון בדיון כי במידה ובערוץ יבצעו את תכנית ההתייעלות המתוכננת, התקציב השוטף יספיק לפעילות עד לסוף השנה הנוכחית. במידה והוא ייסגר, אמר באב"ד, תפעל הרשות השנייה לקידום יציאתם של זכיניות ערוץ 2 לשידור ברישיון. "אנחנו לא רוצים שתישאר חברת חדשות אחת", אמר באב"ד. "נבקש משר התקשורת (אם הערוץ ייסגר, ד.א) שקשת ורשת יצאו לרישיון כך שכבר בשנת 2015 יהיו שני ערוצים מסחריים". החוק הקיים מאפשר לקשת ולרשת, במידה וירצו, להמשיך ולהישאר בערוץ 2 עד לשנת 2017.

בשבוע שעבר הגיעו ראשי ערוץ 10 לישיבת מועצת הרשות השנייה והגישו באופן רשמי וחגיגי את מסמכי הבקשה לרישיון. על פי החוק, חברת "ישראל 10" תהיה הראשונה שתפעל ברישיון שידורים, והמעבר המתוכנן לרישיון מתוכנן ל-1 בינואר 2015, ולמשך חמש עשרה שנים.

מערוץ 10 נמסר בתגובה לדברים: "כל מי שמיהר בעבר להספיד את ערוץ 10 התבדה. ערוץ 10 מילא וממלא אחר כל התחייבויותיו הרגולטוריות ויעמוד בכל הדרישות לצורך קבלת רישיון. במים אלה מתקיימים מגעים עם מספר משקיעים, ואין לנו ספק כי בעתיד הקרוב יצטרפו בעלי מניות נוספים לערוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully