וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיקי היתה בלונדינית ואני ברונטית, זה התאים לערוץ 2 יותר"

וואלה! ברנז'ה

9.1.2014 / 16:14

אושרת קוטלר תחליף את תמר איש-שלום אשר יוצאת לחופשת לידה, זאת לאחר שבעבר כבר כמעט והגיעה לכיסא מגישת מהדורת חדשות מרכזית. כעת היא רומזת שהמראה החיצוני פעל לרעתה

צילום מסך

אושרת קוטלר, מגישת "המגזין" של ערוץ 10 תחליף את מגישת המהדורה המרכזית תמר איש-שלום אשר יוצאת לחופשת לידה. קוטלר תצטרף להגשת המהדורה החל מחודש פברואר, והוא תגיש אותה לסירוגין במהלך השבוע לצד טלי מורנו. היא תמשיך במקביל להגיש את "המגזין" בימי שבת.

קוטלר הצטרפה לערוץ 10 לפני כשבע שנים כאשר מונתה למגישה ועורכת אחראית של "המגזין". היא החלה את דרכה העיתונאית בשנת 1993 בחדשות 2 ומאז מילאה שורה ארוכה של תפקידי מפתח עיתונאיים ועסקה בעשייה דוקומנטרית. בין היתר שימשה כמגישת "אולפן שישי", "פגוש את העיתונות" ו"שש עם".

"שניהם נראו כמו זוג זוהר אמריקאי"

קוטלר הגישה את מהדורת חדשות 2 למשך תקופה קצרה, אולם לבסוף היא הפסידה את תפקיד המגישה הקבועה בשנת 1993 למיקי חיימוביץ'. בצירוף מקרים, לקראת ישיבתה על כסא המהדורה המתחרה בערוץ 10, היא מספרת על התקופה וטוענת כי הסיבה לכך שלא נבחרה לתפקיד - היא המראה שלה.

את הדברים אמרה קוטלר בראיון שישודר מחר (שישי) במסגרת תכנית האירוח של נדב בורנשטיין בקשת "2 על 2", בה הוא משוחח עם האנשים שהקימו את ערוץ 2 ושידרו בו במהלך השנים. בראיון אומרת קוטלר כי על אף שהרקע המקצועי של שתיהן היה דומה, ההחלטה התקבלה על סמך מראה: מיקי היתה בלונדינית והיא ברונטית - והמראה של יעקב ומיקי יחד כזוג היה מתאים יותר. "שניהם נראו כמו זוג זוהר אמריקאי", אמרה קוטלר.

בנוסף, במהלך הראיון קוטלר מגיבה על פרשת עמנואל רוזן. על אף שהביעה ברוזן הביעה תמיכה פומבית (השניים הגישו יחד את "אולפן שישי" בסוף שנות ה-90) היא אומרת שהוא לא יכול לשוב למסך, בגלל שלא נתן עדיין תשובות לשאלות שעולות בעקבות הפרשה, ובגלל התלונות שלא נחקרו עקב התיישנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully