וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזונטהייט!

15.1.2014 / 12:07

כתבות הבריאות לשעבר כרמית ראובן ושיר שגיא מקימות אתר אינטרנט חדש שיסקר את תחום הבריאות בישראל. "הגיע הזמן שתחום הבריאות יפסיק להיות במקום זניח בשולי המהדורות"

כרמית ראובן ושיר שגיא מקימות אתר אינטרנט חדש שיסקר את תחום הבריאות בישראל, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. האתר ייקרא "סמאללה", ובימים אלה הוא פועל בהרצה.

את האתר תערוך ראובן, לשעבר כתבת הבריאות של אתר ynet ושל רשת ב'. שגיא, לשעבר כתבת בריאות וספורט ברשת ב' ויועצת התקשורת של נפתלי בנט וכיום אשת מיתוג, תטפל בנושא המיתוג והפיתוח העסקי של האתר.

באתר צפוים לעלות תחקירים, ידיעות בלעדיות, חדשות וטורים שיעסקו בנושאים האקטואליים של עולם הבריאות הישראלי. לטובת תוכן מקורי גויסו דמויות מפתח מעולם הבריאות הישראלי בהם מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר הד"ר איתן חי עם, דוברת המרכז הלאומי להשתלות דבורה שרר ומנכ"ל מד"א אלי בין.

מערכת התוכן של האתר תהיה מבוססת בופן משמעותי על דיווחי גולשים, שם מתכוונים לקחת את קונספט "האימייל האדום" צעד אחד קדימה. תחת השם "לחצן מצוקה" יאפשר קישור לגושלים לדווח על בבעיות מול מערכת הבריאות הישראלית, כאשר צוות האתר מתכוון לטפל בניות אלה בכלים עיתונאיים.

עורכת האתר כרמית ראובן מסרה לוואלה! ברנז'ה: "באנו לשנות את סדר היום בישראל. הגיע הזמן שתחום הבריאות יפסיק להיות במקום זניח בשולי המהדורות והליינאפים. אתר 'סמאללה' שם את הבריאות, ורק את הבריאות, בראש. לא ייתכן שתחום חשוב כל כך, שנוגע לכולנו, יוזנח וידחק לקרן זווית בזירה הציבורית- תקשורתית. אני רואה באתר הזה שליחות ממדרגה ראשונה".

שיר שגיא הוסיפה:" אני גאה ומתרגשת להיות חלק מאחד המיזמים התקשורתיים-חברתיים החשובים ביותר שנעשו בישראל בשנים האחרונות. אין לי ספק שיחד עם כרמית ראובן, שהיא עיתונאית מהשורה הראשונה ואשה מדהימה עם לב ענק, נצעיד את 'סמאללה' לצמרת התקשורת הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully