וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: שירי קריספין-ולס מונתה לדוברת HOT

19.1.2014 / 12:10

שירי קריספין-ולס מונתה לתפקיד דוברת HOT, כך נודע לוואלה! ברנז’ה. היא תחליף בתפקיד את דנה אדמוני-רוזנטל שמסיימת את תפקידה בסוף החודש לאחר חמש שנים בתפקיד

שירי קריספין-ולס מונתה לתפקיד דוברת HOT, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, והיא תחליף בתפקיד את דנה אדמוני-רוזנטל שמסיימת את תפקידה בסוף החודש לאחר חמש שנים בתפקיד.

קריספין-ולס שימשה בעבר בתפקיד דוברת בטר פלייס וחברת הנהלה. למשך תקופה קצרה היא הוחלפה על ידי דנה סומברג שהייתה כתבת התחבורה של ערוץ 2 - אולם זו פרשה מהתפקיד לאחר שלושה חודשים בלבד וקריספין שבה לתפקיד. היא מילאה את תפקיד דוברת "בטר פלייס" במשך ארבע שנים, החל מהקמתה בישראל.

בעבר שמשה בתפקיד דוברת שר המשפטים דניאל פרידמן ויועצת אסטרטגית במשרד רימון כהן. למשך תקופה קצרה שימשה כדוברת לשכת עורכי הדין.

את תגובתה של קריספין-ולס לא ניתן היה להשיג. ב-HOT אישרו את הפרטים, ולילך טל, סמנכ"ל התקשורת והרגולציה של החברה מסרה: "אני מברכת את שירי על הצטרפותה ל-HOT. שירי נכנסת לתפקיד מרכזי בחברה, בתקופה רבת עשיה ומאתגרת, ואני סמוכה ובטוחה, כי שירי תתרום מניסיונה הרב, ותדע לנווט את העשייה התקשורתית בהצלחה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully