וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ביקורת התקשורת יוענק לדרור אידר

19.1.2014 / 11:49

פובלציסט "ישראל היום", העיתון שהרבה לתקוף את ידיעות אחרונות בשנה החולפת, יקבל את פרס ביקורת התקשורת של עמותת "לדעת" בסך 5,000 דולר על "פעולה להגברת הפלורליזם"

ד"ר דרור אידר וד"ר גיא בכור יזכו בפרס הישראלי לביקורת התקשורת לשנת 2014 הניתן מטעם "האגודה לזכות הציבור לדעת". טקס הענקת הפרס ב-16 בפברואר בבית סוקולוב בתל אביב.

הפרס, בסך 5,000 דולר ניתן על ""רומה אמיצה, איכותית ומשמעותית במיוחד לביקורת התקשורת בישראל, תרומה העשויה להתממש על ידי פעולה להגברת הפלורליזם התקשורתי ומניעת מונופוליזם"

דרור אידר בכנס אילת: "מעדיף להיות הדום לרגלי יהודי חם מלרגלי תומך נאצי"

בנוגע לפרס לד"ר בכור כתבה ועדת הפרס: בכושר אבחנה מזהיר, כתיבה רהוטה ואומץ לבטא דעות שאין בהן הליכה בתלם, ד"ר גיא בכור יוצא בחריפות רבה כנגד המניפולציות של התקשורת, תוקף את הרשעות שבה, החשיבה האחידה ממנה היא סובלת, כוחה המוגזם וחוליים נוספים".

על ד"ר אידר כתבה הוועדה כי הוא "ידוע בטוריו הבלתי מתפשרים בכל הנוגע לתקשורת, ממשלה, כלכלה ופוליטיקה. כתיבתו משקפת עמדות שונות מהמקובל בעיתונות הישראלית ועל כך הוא סופג לא פעם ביקורת קשה. במאמריו הוא אינו מהסס לתקוף גורמים בעלי מעמד והשפעה בציבוריות הישראלית וכן את התקשורת לאור נטיותיה הפוסט ציוניות אשר לטעמו, לעתים קרובות מדי מוציאה את דיבת הארץ רעה. בכתיבתו, ד"ר אידר משמיע קול שונה, רענן ואמיץ בתחום ביקורת התקשורת הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully