וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גואל פינטו

20.1.2014 / 16:14

הפרשן הפוליטי שלום ירושלמי מפרסם ב"מעריב" ציטוטים בלעדיים מפי הרב פינטו המסנגרים על עמדתו בעוד הוא בעצמו נחשב למקורב לו. ירושלמי לוואלה! ברנז'ה: "מבקש לשים הבהרה"

הפרשן הפוליטי של מעריב שלום ירושלמי מפרסם ב"מעריב" ציטוטים בלעדיים מפי הרב פינטו המסנגרים על עמדתו לפיה הוא לא נתן שוחד, בעוד הוא בעצמו נחשב למקורב לו ואף מציג את עמדותיו בתקשורת. בסוף השבוע הוא התראיין ל"שישי" של ערוץ 10 שם הביא את פרשנותו: "אני לא רואה מצב שבו הרב נותן שוחד". ממש במקביל, ירושלמי הביא פרשנות ברוח זו גם ב"יומן" של ערוץ 1, וגם בטוריו במעריב.

זו אינה עמדה חדשה של ירושלמי. לפני שלוש שנים, כתב בעיתונו: "בכל פעם מחדש אני מופתע לשמוע את הרב יאשיהו פינטו ... מופיע בפני המונים בישראל ובניו יורק ונושא מסרים מהפכניים. אצל הרב פינטו אין שום נגיעה בפוליטיקה וזה כבר נקי. הרב הוא סוציאליסט שתובע מכלל מאמיניו, ביניהם טייקונים בסדר גודל עולמי, לחלוק מרכושם ולדאוג לעם. הוא לוחם בשחיתות ותובע יושרה".

ירושלמי אינו איש התקשורת היחיד המקורב לפינטו. בעבר פורסם כי הרב מקורב מאוד לחיים רוזנברג, המשנה למנכ"ל "ידיעות אחרונות". האם כאשר ירושלמי כותב במעריב "מעולם לא נתתי שוחד, אמר הרב למקורביו לאחרונה" - המקורבים האלה הם הוא עצמו? ירושלמי לא מסכים להתייחס. "אני כבר 15 שנים חבר של הרב פינטו", הוא אומר לוואלה! ברנז'ה.

אבל בכל 15 שנים האלה הוא לא היה זקוק לסיוע בתקשורת כמו היום. זה לא בעייתי בעיניך שאתה מסנגר עליו כפרשן וכעיתונאי ומביא סקופים מטעמו?

"בכל מקום שבו הופעתי אני מקפיד לבקש לשים הבהרה שאני מקורב לרב פינטו. זה היה כתוב בכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully