וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן מנמיך ציפיות: אגרת הטלוויזיה לא תבוטל

22.1.2014 / 15:45

"מי שמציע את ביטול האגרה לחלוטין, שגם יודיע אם הוא חושב שהמימון צריך להיות מתקציב המדינה על חשבון תקציב של משרדים אחרים", אמר היום שר התקשורת בכנסת

שר התקשורת והשר הממונה על רשות השידור גלעד ארדן הודיע היום על דוכן הכנסת כי ככל שהדבר נוגע לו - אגרת הטלוויזיה לא תבוטל. בימים אלה תלוי בבג"צ עתירה לביטול אגרת הטלוויזיה. ארדן כינה זאת "קולות פופוליסטיים" ואמר כי המודל שיבריא את רשות השידור יתבסס על כך שהכסף שהאזרחים משלמים יופנה לתוכן, ורמז כי כיום כספים רבים מנוצלים ברשות השידור שלא כראוי.

"מי שמציע את ביטול האגרה לחלוטין, שגם יודיע אם הוא חושב שהמימון צריך להיות מתקציב המדינה על חשבון תקציב של משרדים אחרים או שהוא פשוט תומך בביטול השידור הציבורי", אמר ארדן, בדיון שעסק בהצעת חוק להענקת פטור מתשלום אגרה למקלטי טלוויזיה בבתי חולים.

"רשות השידור נמצאת במצב לא טוב", אמר. "לכולנו חשוב שיהיה שידור ציבורי חזק ובלתי תלוי בפוליטיקאים ובבעלי הון ולכן הוקמה ועדת לנדס כוועדת מומחים שתציג את עתיד מודל השידור הציבורי. כלי תקשורת בעידן האינטרנט חייב לפעול בגמישות ועם יכולת ניהולית שתאפשר לו לנהל". הוא אמר כי יציג לכנסת מודל חדש של שידור ציבורי יעיל יותר מזה הקיים היום, והוא יאפשר הפחתה משמעותית של אגרת הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully