וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של 2013: אבי כץ, היזם והבעלים של רשת "קופיקס"

23.1.2014 / 15:01

איגוד השיווק הישראלי בחר בכץ, היזם והבעלים של רשת בתי הקפה קופיקס, לאיש השיווק של שנת 2013. בעשור האחרון זכו בתואר מיכל המאירי, גיא רולניק, טמירה ירדני ועוד

איגוד השיווק הישראלי בחר באבי כץ, היזם והבעלים של רשת בתי הקפה קופיקס, לאיש השיווק של שנת 2013. כץ נבחר לאיש השיווק של השנה בזכות השקת הרשת החדשה, המציעה תפריט אחיד ב-5 שקל בלבד.

בסוף ספטמבר בשנה החולפת נפתחה בישראל רשת בתי קפה המציעה את כלל מוצריה במחיר אחיד, כשהמטרה ברורה: לשבור את מחירי השוק ולעורר סערה בקרב הציבור. תוך שעות ספורות מרגע הפתיחה, כשהמקום הומה אדם, ברור היה שמדובר בהצלחה. כלי התקשורת סיקרו בהרחבה את הרשת ואת המהלך, והציבור הישראלי המשיך להגיע ולתמוך מדי יום. בתוך כך, רשתות בתי הקפה האחרות נחשדו באותם ימים בתיאום מחירי כוס הקפה, בניסיון לא להיכנע לדרישות הקהל הרחב להוריד מחירים.

ועדת השיווק של האיגוד הסבירה את הבחירה: "רבות דובר, נכתב ונאמר על השקת רשת קופיקס. ועדת האיגוד השיווק של האיגוד וחברי האיגוד, לא יכלו להישאר אדישים למהלך ההשקה המסקרן והמפתיע של השנה. כץ, איש עסקים יוצא דופן בנוף הישראלי, פועל בכל עסקיו לשילוב הנכון בין מחירים נכונים ושירות טוב לצרכן לבין רווחים ותוצאות, כאשר יעידו קולות התומכים הרבים על הצלחתו במשימה".

הזוכים בעבר: רולניק, ירדני והמאירי

תואר איש השיווק של החודש ואיש השיווק של השנה מוענקים לאנשי השיווק שאופיינו בייחודיות ובחדשנות. בין אנשי השיווק החודשיים השנה נבחרו הילה הרמולין-רונן מבנק הפועלים
בזכות קידום תחום העסקים הקטנים והשקת מהלך "יום העסקים הקטנים", שרון ישראלי מהנקל סוד
בזכות מהלך החדשנות של "סוד" עם סדרת נוזלי ניקוי רצפות ורון חולדאי, עיריית תל אביב - בזכות מהלך השקת פרויקט תל-אופן, מהלך שהוביל משלב הרעיון ועד ייבואו לעיר.

בין אנשי השיווק בעשור האחרון: מיכל המאירי, כיום מנכ"לית גיתם BBDO וב-2002 מנהלת אגף השיווק בתשלובת תנובה - על הפיכת המותג יופלה לאחד הבולטים בישראל. גיא רולניק, העורך ראשי ומייסד The Marker שקיבל ב-2005 את התואר על הפיכת העיתון למותג הכלכלי באמצעות שימוש בסטראט אפ ומותג שנולד באינטרנט. באותה שנה זכתה בתואר גם טמירה ירדני, מבעלי "טדי הפקות", על התוכנית "כוכב נולד" אשר הגיעה לשיעור צפייה ממוצע של 24.3% שתורגמו להכנסות של 3.5 מיליון דולר לזכיינית של ערוץ 2 קשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully