וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות ושקרים בגבעתיים

26.1.2014 / 15:53

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק תוקף בחריפות את אלי עזור זאת בשל כתבה אודותיו שפורסמה בסוף השבוע אשר לטענתו, נובעת מהחלטתו לשנות את סכומי הפרסום שמשקיעה העירייה בעיתון

ראש העיר גבעתיים רן קוניק תוקף בחריפות את רשת המקומונים בהוצאת אלי עזור ואת העיתון שמוציאה קבוצת "ג'רוזלם פוסט" באזור גבעתיים ורמת גן - וטוען כי העיתון מנהל נגדו מסע רדיפה בין היתר בשל כוונתו לבצע בדיקה מחודשת של חלוקת תקציבי הפרסום של העירייה.

בסוף השבוע האחרון פרסם "המקומון" כתבה נרחבת וביקורתית על כוונת קוניק, שנבחר לתפקיד לפני שלושה חודשים, לבצע שינוי בייעוד קרקעות בעיר משטחים ירוקים ציבוריים לעתודות נדל"ן. קוניק הגיב בחריפות לפרסום, וטען כי מדובר בכתבה מגמתית והעלה כמה סיבות, לטענתו, שמביאות לכך שהעיתון בבעלותו של איש העסקים אלי עזור רודף אותו.

מושך בחוטים, בורח מהכותרות: מי אתה אלי עזור?

"מכרז גדול בעירייה בו זכה אחד מבכירי העיתון"

"האם הכתיבה המגמתית כנגדי קשורה לבדיקה מחודשת של סכומי הפרסום שמשקיעה העירייה בעיתון?", כתב קוניק בדף הפייסבוק שלו, ואף רמז כי הכתבה "קשורה לבדיקה של מכרז גדול בעירייה בו זכה אחד מבכירי העיתון". בבעלות קבוצת "ג'רוזלם פוסט" המוציאה את "המקומון" גם חברת שילוט חוצות, אחזקות בצ'ארלטון, "רדיו ללא הפסקה", עיתון "סופהשבוע" והוצאות לאור נוספות בתחום המדיה והפרסום.

"אני מאוד רגיש לשיטות כוחניות ובהן ניצול כח תקשורתי לצורך הפעלת לחץ", כתב. "המידע האמיתי והלא מסולף יגיע אל תושבי גבעתיים בכל מקרה בקרוב. את האמינות שלו העיתון כבר איבד גם ככה ממזמן".

גורם בתחום העיתונות המקומית במרכז הארץ אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי "תמוה שראש עיר שרק עכשיו נכנס לתפקיד בוחר להשתלח בצורה כזו בכלי תקשורת ולאיים עליו בחרמות ולהוציא את דיבתו רק בגלל שקיבל סיקור ביקורתי. העיתון בסך הכל עשה את עבודתו העיתונאית".

במערכת "המקומון" סרבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully