וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצומים בקול ישראל: "ההנהלה מפחידה עובדים במסדרונות ואוספת שמות"

27.1.2014 / 10:16

שלטים שנתלו על לוחות המודעות במערכת קול ישראל מזהירים את ההנהלה מניסיון לשבור את שביתת העובדים. "מפעילים לחצים על עובדים בדרכים פסולות של הפחדה ואיסוף שמות"

ועדי העיתונאים בקול ישראל תלו הבוקר (שני) במערכת קול ישראל שלטים המזהירים את ההנהלת הרדיו לבל תנסה לשבור את שביתת העובדים ומאשימים אותה בהפעלת לחצים על עובדים שובתים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

במכתב, המופנה למנהל קול ישראל מיקי מירו נכתב כי חברי הנהלת הרדיו "מפעילים לחצים על עובדים בדרכים פסולות הכוללות הפחדת עובדים במסדרונות ואיסוף שמות עובדים, במטרה לשבור את העיצומים בהם אנו נוקטים".

בוועד העובדים, המוביל את העיצומים בתחנות הרדיו, אומרים כי מדובר ב"התנהלות חמורה ביותר המנוגדת לחוק ולנורמות הראויות ביחסי עבודה". חברי הוועד קראו להנהלה להידבר עם נציגי העובדים באשר להפסקת העיצומים.

מזה כמה שבועות משבשים ועדי העובדים את העבודה ברשת ב' במחאה על אי-החלת הסכמי השכר החדשים, ולאחרונה העיצומים אף הוחרפו. העובדים מבטלים שידורי תכניות או חלקים מהן, כמו גם מבזקים ויומני חדשות.

ההנהלה: "לא נאפשר לועדי העובדים לקבוע את זהות המגישים"

מהנהלת רשות השידור נמסר בתגובה: "הנהלת רשות השידור מקפידה על השידורים על פי הנהלים והסמכויות המוקנות לה בחוק. הנהלת הרשות לא תאפשר לועדי העובדים לקבוע את זהות המגישים והמפיקים בתכניות הרדיו השונות על פי רצונם, כל זאת תחת תירוצים שונים ובעלי אינטרס כזה או אחר".

"ההנהלה קוראת לועדים להתעשת לשוב לעבודה סדירה ולתת לאזרחי המדינה את התמורה לאגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully