וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקיצה טורקית

29.1.2014 / 11:06

טורקיה היא המדינה הראשונה לרכוש את הפורמט שפיתח אסי עזר "בזמן שישנת" בהפצת "ארמוזה פורמטס". במקור אמורה הייתה הזכיינית קשת להפיץ את השעשועון

פורמט השעשועון "בזמן שישנת" אותו פיתח אסי עזר יחד עם "קסטינה תקשורת" נרכש לשידור על ידי ערוץ הטלוויזיה הטורקי "Kanal D", ערוץ הברודקאסט מהמובילים במדינה. על העסקה חתומה חברת "ארמוזה פורמטס" המפיצה את הפורמט.

טורקיה היא המדינה הראשונה בה נרכש הפורמט של "בזמן שישנת", והתכנית צפויה לעלות שם לשידור בקיץ הקרוב. מדובר בשעשועון טריוויה הומוריסטי אשר הושק בפסטיבל "מיפקום" האחרון. בבסיסו מענה על שאלות וביצוע משימות תוך הימנעות מכך שאחד מבני הזוג המשתתפים יתעורר משינה במהלך המשחק.

במקור, פותח הפורמט בשיתוף עם זכיינית ערוץ 2 קשת (עמה פיתח עזר את "להיות איתה") ואף תוכן להיות מופק בישראל, אולם בשלב מסוים משכו אנשי קשת את ידם מהפרויקט. בחברת קסטינה רצו שחברת ההפצה של קשת "קשת אינטרנשיונל" תפיץ את הפורמט, אולם לבסוף הוא הופקד בידי "ארמוזה פורמטס".

לפי נתונים שנמסרו מהחברה, שנת 2013 הייתה עבור "ארמוזה פורמסט" שנת שיא מאז החלה בפעילותה בשנת 2005 - עם סגירה של למעלה מ-135 עסקאות בינלאומיות עבור 37 פורמטים טלוויזיונים במגוון ז'אנרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully