וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמת או חובה

29.1.2014 / 13:08

בהודעה חריגה ששלחה לשכת דובר הארגון לכתבים ואשר הגיעה לידי וואלה! ברנז’ה, פוסלת המשטרה אפשרות לספין, ורומזת כי מי שאחראי להדלפות בפרשת אייל גולן הם פרקליטי הצדדים

בהודעת הבהרה יוצאת דופן ששלחה לשכת דובר המשטרה לכתבי הפלילים ואשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה, רומזת המשטרה כי מי שאחראי להדלפות במסגרת פרשת "משחקי חברה" הם הפרקליטים של הצדדים בפרשה, ולא גורמים משטרתיים.

עיתוי הדלפת החומרים, בהם תמלולים של הזמר בחקירה, כאשר שני בכירים במשטרה נמצאים במרכזן של פרשות מביכות, עשוי היה ליצור רושם כי בארגון מנסים "להסיט את האש" אל עבר אייל גולן וללהפחית את העיסוק התקשורתי בניסו שחם המואשם בעבירות מין ובמנשה ארביב החשוד בקבלת שוחד מהרב פינטו. ככל הנראה, על מנת לנקות את הרושם הזה, הוציאה המשטרה את ההודעה הבאה:

"בהמשך לפרסומים הרבים עם סיום החקירה והגשת כתב האישום בפרשת "משחקי חברה", אנו מבהירים כי כנהוג, העבירה משטרת ישראל בתאריך 12.12.13 את חומרי החקירה לגורמים חוץ משטרתיים לניהול התיק", נכתב.

"במשטרה רוצים שיידעו את זה גם בציבור"

"אנו מזכירים כי סנגורים המייצגים חשוד בתיק, חשופים לכלל חומרי החקירה שהועברו לידם, לרבות חומרים מוקלטים ומצולמים. ללא כל קשר לפרשה הנ"ל, אנו סבורים כי ראוי שחומרי חקירה ישמשו לייעודם בייצוג נאשמים בבית המשפט בלבד, ומבהירים כי כל פרסום של חומר חקירה בפרשה הנ"ל, אינו מטעמה של משטרת ישראל או באחריותה", לשון ההבהרה.

כתב המסקר את הפרשה אמר היום בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי ידוע בקרב הכתבים כי מי שנוהג להדליף חומרי חקירה הם דווקא הפרקליטים. "נהוג לחשוב שהמשטרה מדליפה חומרים כי להעיד על העבדוה שאנשיה עושים, אבל במקרים כאלה לרוב זה לא נכון", אומר הכתב. "בברנז'ה יודעים את זה, אבל כנראה שהמשטרה רוצה שיידעו את זה גם בציבור - וגם על הדרך אולי להעביר מסר לנחקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully