וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אורי אורבך קורא: "לבטל מנויים על 'הארץ'"

29.1.2014 / 15:06

אל הכתבים הדתיים אשר זעמו בימים האחרונים על מאמרו של אמיר אורן ב"הארץ" בו כינה את השב"כ "שירות בעלי כיפות", מצטרף היום אורבך: "צחנת דתופוביה של עיתונאים בסוף דרכם"

"הארץ" ממשיך למשוך אש מימין: אל הכתבים הדתיים אשר זעמו בימים האחרונים על הפרשן הצבאי של העיתון בעקבות מאמרו בו הגדיר את השב"כ כ"שירות בעלי כיפות", מצטרף היום (רביעי) השר לענייני גמלאים אורי אורבך.

שומר שב"כ: הכתבים הדתיים נגד אמיר אורן

"זו הצחנה של הדתופוביה, פעם עוד הייתי כועס על זה, היום אני יותר נוחר בבוז כשאני מזהה אצל עיתונאים ותיקים בסוף דרכם איך הם מנסים עוד לנהל את הקרב שלפני 20 30 שנה, למנוע מדתיים מוכשרים להיות בעמדות המפתח ובמקומות הקובעים", אמר בתוכנית "לא סותם ת'פה" עם אראל סגל וקלמן ליבסקינד ב"גלי ישראל".

בהמשך קרא אורבך לביטול מנויים לעיתון ואמר : "זה כל כך מכוער, כל כך דוחה, והנה עוד סיבה למה לא להיות מנוי ל'הארץ', דבר שאני מקפיד עליו כבר 30 שנה".

אורן כתב השבוע בהארץ "חמור מכל המצב בשב?כ, שנהפך בשנים האחרונות ל'שירות בעלי כיפות'. שלושה מארבעת בעלי התפקידים הבכירים ביותר באים מרקע דתי ומקרינים אהדה להשקפת עולם המתנגדת לפשרה מדינית שכרוכה בפינוי התנחלויות".

טרם התקבלה תגובת "הארץ" לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully