וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרו את המכונות

29.1.2014 / 16:29

הניו-יורק פוסט נאלץ לשנות את העמוד הראשון לפני מספר ימים לאחר שכבר ירד לדפוס, וזאת כיוון שהגיע למסקנה שהאיור שעיטר את הכותרת עלול לפגוע ברגשות קוראים ממוצא יפני

הניו-יורק פוסט, מגדולי העיתונים בארצות הברית, נאלץ לשנות את העמוד הראשון לפני מספר ימים, לאחר שכבר ירד לדפוס, וזאת כיוון שהגיע למסקנה שהאיור שעיטר את הכותרת עלול לפגוע ברגשותיהם של קוראיו שהם ממוצא יפני, כך מדווח הגארדיאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השער המקורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיפור בכותרת הראשית היה על כך שקבוצת הבייסבול "ניו יורק יאנקיז" החתימה את השחקן היפני מסאהירו טאנאקה, והיא לוותה באיור ענק של טאנאקה מטיס מטוס המזכיר את המטוסים ששימשו את יפן בעת המתקפה על פרל הארבור במהלך מלחמת העולם השנייה. האיור נועד להיות פרפראזה על הכינוי הרווח של היאנקיז, "המפציצים מברונקס".

אגודת העיתונאים האמריקאים-אסייתיים (AAJA) פנתה בתלונה לעורך העיתון פרנק זיני מיד כאשר נודע לה על האיור. זיני מסר לאגודה כי "הגענו בשלב מוקדם לכדי הבנה כי האיור שנועד להיות משעשע ולהתייחס לכינוי 'המפציצים מברונקס' - עשוי להיחשב לפוגעני עבור אנשים מסוימים, למרות שלא זו הייתה כוונתנו". הוא הוסיף כי לאחר מספר קטן של גיליונות שהודפסו, הוחלט לשנות את השער.

באגודה אמרו כי הם מקבלים את ההתנצלות באופן חלקי בלבד, וכי הצגתו של טאנאקה באופן כזה "מעלה באוב דימויים רווי-שנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully