וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

30.1.2014 / 13:48

מי חותמת על טופס טיולים יוצא ברמת החייל? • איזו תכנית תערוך יעל אבנרי? • מה משותף לבועז סטמבלר ולרועי נחמיאס? • ולמה עוזבת אירית ירון דקר? • יש תשובות. הכל בפנים

עורכת תכניות הריאליטי יעל אבנרי שחתומה בין היתר על "היפה והחנון", "הישרדות", "TLV – עושים את תל אביב" ו"הדור הבא 24/7" תערוך תכנית ריאליטי חדשה עבור הזכיינית רשת שתעסוק ביזמות והמצאות, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. את התכנית מפיק אלעד קופרמן וינחה אותה, כפי שפורסם כאן בעבר, גיא זו-ארץ.

מחלקת יחסי הציבור והדוברות של קשת נפרדת ממנהלת הפרוייקטים גלית חזקיה-הרשקוביץ, שנה וחצי אחרי שהצטרפה לזכיינית, והיום הוא יומה האחרון במשרד. לפני שהגיעה לרמת החייל שימשה חזקיה במשך שלוש שנים כסגנית דובר מפלגת "קדימה". המחלקה, כיום בראשות גלי וילף-רביב, התחדשה לאחרונה בשתי מנהלות פרוייקטים חדשות. וואלה! ברנז'ה מנופפת לשלום.

ובינתיים, בקריה בתל אביב

בשבוע שעבר נחשפה כאן רשימת המתמודדים על תפקיד הדוברות הבכיר ביותר שפנוי כיום בישראל, ראש אגף הדוברות במשרד הבטחון, ולוואלה! ברנז'ה יש עוד שמות של מי שהגישו טפסי מועמדות: מנהל אגף הדוברות והסברה במשרד האוצר ועורך "אולפן שישי" לשעבר בועז סטמבלר, מנהל קשרי החוץ של ביה"ח הדסה לשעבר רון קרומר וכתב ופרשן ynet לשעבר וכיום ראש תחום הסברה מדינית בטחונית במשרד ראש הממשלה רועי נחמיאס.

מטבע הדברים, גם אנשי מערכת הבטחון מתמודדים. למשל, דובר משרד הבטחון לשעבר שלמה דרור הגיש מועמדות וגם דובר חיל האוויר לשעבר ישראל טל. מי שמכהנת כיום בתפקיד כממלאת מקום, אורנה עופר, רוצה גם היא מינוי קבע. איחלנו לחיילים בהצלחה.

הגיוסים במעריב מתחזקים, תרתי משמע, ובאתר מחפשים ראש דסק חרדים. מגעים מתנהלים עם שלמה קוק - עד לאחרונה עורך באתר "חדרי חרדים" ולשעבר כתב "בקהילה". קוק ביקר במעריב בעבר, כאחד הכותבים של מדור NRG יהדות.

זה שיר פרידה

כתבי תרבות ובידור, שימו לב: אירית ירון דקר, מנהלת יחסי הציבור הוותיקה של "NMC-הד ארצי" ואמנים כמו אריק איינשטיין, משינה, רונה קינן וכוורת הודיעה על עזיבתה בתום שש שנים, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. היא מתכוונת לפתוח משרד יחסי ציבור עצמאי בתחום.

אירית, מילות פרידה לסגור איתן את הטור? "אני מרגישה שזכיתי לאמון ותמיכה לאורך כל שנים ושמחתי להיות חלק מחברת התוכן המובילה בישראל. אני רוצה להודות אישית לפנינה אדרי, ולכל הצוות בחברה על תקופה נהדרת".


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully