וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מדברים על שלוש

2.2.2014 / 15:59

עוד הישג לקשת: לאחר שנמכרה לבריטניה, הגרסה הבריטית של "3" (GIRLFRI3NDS) בהפקתה נמכרה לחברת הכבלים Foxtel האוסטרלית וקבוצת TVA הקנדית

הגרסה הבריטית של התוכנית "3" (GIRLFRI3NDS) נמכרה לחברת הכבלים Foxtel האוסטרלית וקבוצת TVA הקנדית. מדובר בפורמט מקורי של קשת בהפקת "קסטינה תקשורת".

"3" הינה סדרת דוקו-ריאליטי, המלווה 3 נשים בגילאים ובמצבים משפחתיים שונים בחיפוש אחר אהבה. הן פוגשות גברים שונים וכל אחת בוחרת את אותם גברים שהיא מעוניינת להכיר יותר מקרוב.
.
"3" עלתה לשידור בארץ באוקטובר 2011 וזכתה לנתוני צפייה מרשימים עם ממוצע של 28.4% וכ- 700 אלף צופים לפרק. מעל ל-2.6 מיליון צופים נחשפו לתכנית.

הגרסה הבריטית של "3" הופקה על ידי חברת Studio Lambert ועונתה השנייה הושקה בהצלחה באוגוסט האחרון. התכנית השיגה נתח ממוצע (SHARE) של 1.7% ו-445 אלף צופים בעונה הראשונה ושמרה על נתוני הצפייה הגבוהים גם בעונה השנייה.

רשת TVA הקנדית רכשה את העונה הראשונה במלואה (16 פרקים) וכבר החודש השיקה את הסדרה בערוץ MOI&cie תחת השם הצרפתי, Célibatair3s .Foxtel רכשה כ-8 פרקים ואלה מיועדים לשידור בערוץ הלייפסטייל YOU.

קרן שחר, מנהלת ההפצה והרכש ב-KI: "אנו מאוד שמחים על הצלחת Girlfri3nds. סוד ההצלחה שלה הוא בכך שהיא לא עוד פורמט דייטינג. היא מדברת על חברו?ת בין נשית, תמיכה והכוונה, כששלוש נשים חוברות יחד ודואגות אחת לשנייה במהלך המסע למציאת בין הזוג, בדומה למתרחש בחיים האמתיים שלנו. אין לי ספק שהסדרה תצליח גם בטריטוריות החדשות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully