וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובס: הוועד הציע להנהלה חלופות לפיטורים

2.2.2014 / 16:24

לידי וואלה! ברנז'ה הגיע המתווה שהציע הוועד כחלופה לפיטוריהם המתוכננים של 15 עובדים, מרבית עובדי מערכת. כזכור, לפני כשבועיים הכריזו העובדים על סכסוך עבודה בעיתון

ועד עובדי גלובס הציע להנהלת העיתון חלופות להליך הפיטורים המתוכנן, כך נודע לוואלה! ברנז?ה. יחד עם זאת, בהנהלה מבהירים החום כי הליך הפיטורים אינו מוקפא כפי שהודיע הוועד לעובדים. כזכור, לפני כשבועיים הכריזו העובדים על סכסוך עבודה בעיתון.

מנכ"ל גלובס על ההתארגנות באתר: "מציע לעופר עיני ללכת לבית משפט"

לידי וואלה! ברנז'ה הגיע המתווה שהציע הוועד כחלופה לפיטוריהם המתוכננים של 15 עובדים, מרבית עובדי מערכת, במסגרתו הציעו אנשי הוועד להנהלה לשקול חלופות שונות שייתרו את הצורך בפיטורים. הוועד מציע הליך פרישה מרצון - בדומה לזה שהופעל בגל הפיטורים בקבוצת "הארץ", מעבר למשרות חלקיות לעובדים המעוניינים בכך, ויציאה לחל"ת (חופשה ללא תשלום) לזמן מוגבל לצד התחייבות של ההנהלה לקליטה מחודשת.

בוועד מקווים כי חלופות אלה יאפשרו להנהלה להקטין את תקציב המערכת ללא צורך בפיטורים, אולם הדגישו כי "מדובר כרגע בבדיקה ראשונית לא מחייבת", זאת כיוון שטרם התקבלה תגובת ההנהלה להצעה. זו התחייבה, כאמור, שלא להוציא זימונים לשימועים לעובדים לפני מיצוי המשא ומתן.

תגובת גלובס: "כל ההודעות היוצאות בשם הוועד בעניין הצעדים שיינקטו בגלובס הם באחריות הוועד בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully