וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן לכתבים מדיניים: ”מידרתי את הגורם הבכיר שהדליף לכם”

3.2.2014 / 15:38

"יש אנשים שעיקר ההתמחות שלהם היא בהדלפות לא נכונות וכדאי שהם לא יהיו חלק מהעשייה", כך דברי שר החוץ לכתבים מדיניים, שהתבשרו בשיחת רקע עמו שהמדליף שלהם אותר ומודר

שר החוץ אביגדור ליברמן כינס היום כתבים מדיניים לשיחת רקע טלפונית שעסקה בחרם על ישראל. הוא פתח והבהיר כי גורם בכיר במשרד החוץ שדיבר עם עיתונאים שלא על דעתו - מודר מהטיפול בנושא. "אני יודע מי הגורם הבכיר שמתדרך", אמר לכתבים. "אני שמח שהצלחנו למדר אותו".

"בפעם הבאה שתקבלו תדרוך מגורם בכיר במשרד החוץ כדאי שתפנו לתגובה ללשכת השר", הזהיר את הכתבים המסקרים את משרד החוץ. "יש אנשים שעיקר ההתמחות שלהם היא בהדלפות לא נכונות וכדאי שהם לא יהיו חלק מהעשייה".

אודי סגל: "האם יתכן שהתדרוך הוא תרגיל חקירה קלאסי?"

על פי שר החוץ, אותו בכיר הופיע בתקשורת בצורה אנונימית "ותדרך על החרם, ושבמשרד החוץ טוענים שלא ניתן לעצור את החרם ושהדרג המדיני לא מקבל החלטות ולא לוקח זאת ברצינות". הוא סיפר כי בעקבות כך שהבכיר דיבר עם עיתונאים על דעת עצמו, הוא מודר לפני כעשרה ימים.

התדרוך השאיר את הכתבים המדיניים ברגשות מעורבים. "תהיה: האם יתכן שתדרוך הכתבים של ליברמן הוא תרגיל חקירה קלאסי?", שאל כתב חדשות 2 אודי סגל בטוויטר ."אחרי שטען שמידר בכיר במשרד יעקבו אל מי מתקשרים הכתבים כדי לגבש רשימת חשודים". הקולגה מעיתון הארץ ברק רביד הסכים. " ממליץ לכל הכתבים שהיו על השיחה לא להתקשר בשעות הקרובות למקורותיהם במשרד החוץ", כתב. "רישומי השיחות ייבדקו וחשודים יישלפו".

במשרד החוץ ביקשו היום להבהיר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי למרות שהשר אמר שגורמים המתדרכים עיתונאים בצורה לא רשמית "לא יהיו חלק מהעשייה" - במקרה זה הבכיר במשרד לא הודח מתפקידו, וזאת בניגוד למה שפורסם בחלק מכלי התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully