וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון גל יופיע ב"רשת כלכלית"

4.2.2014 / 16:36

גל, כיום יזם בתחום נדל"ן, מצטרף כפרשן חד פעמי אצל המתחרה המרה של "לילה כלכלי" של ערוץ 10 אותה עזב בצל בדיקה שנפתחה נגדו בערוץ

שבוע לאחר שהודיע כי הוא עוזב את הטלוויזיה ועובר לתחום הנדל"ן, ולראשנה מאז החלה הפרשה שנקשרה בשמו, חוזר שרון גל אל המסך ומצטרף לצוות הפרשנים של "רשת כלכלית". כרגע מדובר בהופעה אחת בתוכנית אשר תתקיים היום.

לאחרונה החל גל בשיתוף עם חברת "דוידסון" בייזום פרויקט "מגדלי קרוזה" בחולון, בהקמת שני מגדלים בני 28 קומות. בשבוע שעבר אמר גל לוואלה! ברנז'ה כי "ההתלבטויות היו רבות, אבל אני מוכן לגמרי לעזוב את עולם הטלוויזיה וההגשה, תמיד היה לי את החיידק העסקי, וזו הזדמנות מצוינת בשבילי לתת לזה ביטוי".

התוכנית "רשת כלכלית", בהגשת שרון כידון, משודרת על אותה המשבצת של "לילה כלכלי", אותה עזב גל. התוכנית מופקת על ידי "סלוצקי אפיקי תקשורת" ו"דנה כהן הפקות" וזוכה לאחוזי רייטינג גבוהים יותר ממתחרתה, בממוצע.

שרון גל הגיש את התוכנית היומית "לילה כלכלי" בערוץ 10 והוא שובץ בתחילה להשתתפות בפאנל מהדורת "שישי" של הערוץ. הוא פרש מעבודתו בחודש מאי השנה לאחר שבדיקה פנימית שנערכה בערוץ העלתה חשד להטרדות על רקע מיני מצידו של עובדים ועובדות בערוץ. בחקירתו במשטרה הכחיש באופן גורף כי הטריד מינית. לבסוף החליטה המשטרה לסגור את תיק החקירה נגדו בהיעדר תשתית ראייתית מספקת להעמדה לדין.

ב"רשת כלכלית" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully