וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב "הארץ" חיים לוינסון נעצר על ידי מאבטחי בית המשפט

5.2.2014 / 15:31

מאבטחי בית המשפט המחוזי בלוד עצרו את כתב "הארץ" חיים לוינסון, זאת כיוון שצילם עצורים באולם בית המשפט. הנהלת בתי המשפט: "המאבטחים שמרו על הסדר הציבורי". צפו במעצר

ניב אהרונסון

כתב עיתון "הארץ" חיים לוינסון נעצר היום (רביעי) על ידי מאבטחי בית המשפט בלוד כיוון שצילם עצורים באולם בית המשפט. לוינסון הובל למעצר על ידי שלושה מאבטחים, עוכב עד להגעת המשטרה למקום, ושוחרר תוך זמן קצר.

"אני 14 שנים עיתונאי ולא ראיתי דבר כזה", אמר לוינסון לוואלה! ברנז'ה זמן קצר לאחר שחרורו. "יש כלל לפיו אם השופט לא נמצא באולם אז מותר לצלם. הם הכניסו את העצורים לפני שהשופטת הגיעה אז צילמתי אותם, ופתאום המאבטחים קופצים עלי ואומרים שאסור לצלם", הוא מספר. "שאלתי אותם למה, הם אמרו שהשופטת החליטה אבל לא היו מוכנים להראות לי את ההחלטה. עצרו אותי והוציאו אותי מהאולם".

גורם בהנהלת בתי המשפט אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי "צילום באולמות בתי המשפט, לרבות כניסת עצורים, כפוף לאישור מראש של השופט הדן בהליך".

מהנהלת בתי המשפט מסרו בתגובה למקרה: "מאבטחי משמר בית המשפט, על-פי הנחיות השופטת, הודיעו שלא ניתן לצלם באולם בית-המשפט, אך הכתב צילם למרות הנחיות אלו. הנ"ל הפר את הסדר הציבורי ומאבטחי משמר בית המשפט פעלו לשמירה על הסדר הציבורי".

בעיתון "הארץ" בחרו שלא להגיב למקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully