וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי המפרסם הגדול ביותר של קול ישראל?

5.2.2014 / 17:28

נתוני שפ"מ לשנת 2013 אשר הגיעו לידי וואלה! ברנז'ה מצביעים על משרדי הפרסום שהשקיעו ברדיו הכי הרבה כסף, ואת חמשת הלקוחות הגדולים ביותר של הרשת

בשנת 2013 חל גידול של 8% בפרסום בקול ישראל לעומת 2012, כך עולה מנתוני שפ"מ אשר הגיעו לידי וואלה! ברנז'ה. מהנתונים עולה כי משרד הפרסום המוביל בקול ישראל הוא "אדלר חומסקי & ורשבסקי", וכי חברת "טעם טבע - אלטמן" היא המפרסם בגדול ביותר של הרשת.

יתר ארבעת המפרסמים הגדולים שלבקול ישראל, בסדר יורד, הם חברת "א.ל.מ", אחריה "ישראכרט", "תמי 4" ו"בנק דיסקונט לישראל".

משרדי פרסום המובילים בהשקעה בקול ישראל, בסדר יורד, הם קבוצת "באומן בר ריבנאי", אחריהם "יהושע TBWA", קבוצת "LEO BURNETT" ולשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ).

נתוני שמ"פ מראים כי 90% מהפרסום ברדיו של ענף החשמל נמצא בקול ישראל, ונתון זה מגלם עליה מסכום של 14 מליון שקלים בשנת 2012 ל-21 מליון בשנת 2013. בענף התרבות יש לקול ישראל נתח של כ-85% מסך הפרסום ברדיו, נתון המשקף גם הוא עלייה מהשנה הקודמת.

רונן ברקה, מנכ"ל שפ"מ, אמר לוואלה! ברנז'ה כי "את שנת 2013 שפ"מ מסיימת בגידול של 8% בהשוואה לשנה הקודמת. נתון זה אינו ברור מאליו בשוק רווי תחרות על כל מפרסם ומפרסם". הוא הוסיף כי "צמיחה זו משקפת את הנסיון והאמון של המפרסמים במדיה הרדיופונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully