וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריפים העיצומים ברשת ב’: העיתונאים מחרימים את רוב שידורי האקטואליה

9.2.2014 / 9:32

כל לוח השידורים של הרשת צפוי להיות משובש היום, כאשר מרבית התכניות צפויות לסבול מחוסר שיתוף פעולה של העיתונאים. בשבוע שעבר הודיע מיקי מירו כי מי שישבות לא יקבל שכר

עיתונאי רשת ב' הנמצאים בסכסוך עבודה עם הנהלת רשות השידור ונוהגים בעיצומים מזה בספר שבועות, מחריפים הבוקר את המחאה וישבשו שורה ארוכה של תכניות. למעשה, כמעט כל לוח השידורים של הרשת צפוי להיות משובש היום, כאשר מרבית התכניות צפויות לסבול מחוסר שיתוף פעולה של העיתונאים.

מיקי מירו: "לא שידרתם - אין שכר"

מוקדם יותר היום החרימו העיתונאים את השעה הראשונה של יומן הבוקר והשעה השנייה של "סדר יום". בהמשך הבוקר תוחרם השעה השנייה של "הכל דיבורים".

גם את יומני החדשות העיתונאים מחרימים, והם לא ישתפו פעולה עם השעה השנייה של יומן הצהרים ועם חצי השעה השנייה של יומן החוץ ושל יומן הכלכלה. עד לאמצע היום לא ישודרו מבזקי חדשות של חצאי-השעה. כמו כן תכנית הספורט תסתיים רבע שעה מוקדם יותר. שיבושי תכניות צפויים גם ברדיו רק"ע וברשת ד'.

מזה כמה שבועות משבשים ועדי העובדים את העבודה ברשת ב' במחאה על אי-החלת הסכמי השכר החדשים, הקפאת קידומים בדרגות שכר וצמצום במצבת כוח האדם. בחודש שעבר הודיע מנהל הרדיו מיקי מירו כי עובדים ששובתים לא יקבלו שכר עבור שעות שביתה.

בהודעה שהוצפה לעיתונאים ברשת ב' מטעם אגודת העיתונאים נמסר כי "העיתונאים שבים וקוראים להנהלה לקיים משא ומתן תכליתי עם עובדיה".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "רשות השידור מציעה לעובדי הרדיו להפסיק לאלתר את העיצומים ולגלות אחריות כלפי עובדי רשות השידור אשר ממש בימים אלו דנים על גורלם המקצועי ולהפנים שהנהלת הרשות לא תיתן יד להפרת החוק והסמכויות ולא תאפשר לוועדים לקבוע את שמות המגישים והעורכים בתכניות הרדיו. כמו – כן, קוראת ההנהלה לוועדים לכבד את משלמי האגרה ולשדר את מה שקיבלו שכר מכובד בעבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully