וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופסקו המגעים למכירת בית "הארץ"; המערכת תישאר בת"א

11.2.2014 / 10:44

פרסום ראשון: לוואלה! ברנז'ה נודע כי המגעים עם קבוצות אחזקות באשר למכירת הבניין ברחוב שוקן הופסקו, זאת לאחר שלפני שנה הוחלט להעביר את מערכת העיתון מטעמי התייעלות

הנהלת "הארץ" החליטה לבטל את העברת בניין המערכת לעיר חולון, והמגעים עם קבוצות אחזקות באשר למכירת הבניין ברחוב שוקן הופסקו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

שטח בניין הארץ הוא 6,300 מ"ר, והוא כולל בית הדפוס ואפשרות לתוספת של 2.5 קומות. את המשא-ומתן למכירתו ניהלה קבוצת הארץ מול קבוצת "שדה גלובל אחזקות" שבבעלות אייל וערן שדה אשר התכוונו, על פי הפרסומים, להקים בו קניון לאופנה יחד עם קבוצת השקעות מחו"ל. שווי העסקה הוערך בכ- 30 מיליון שקל.

המגעים להעברת בניין המערכת אל מחוץ לתל אביב החלו לפני כשנה מתוך צורך בהתייעלות כלכלית. העיתון שקע בקשיים מהם נחלץ רק לאחרונה, לאחר שהפעיל תכנית קיצוצים מקיפה וצמצומי מצבת עובדים, כמו גם סגירת מוספים ומוצרים כמו "עכבר העיר".

במסגרת בחינת הנדל"ן החלופי התקיים סיור משותף לאנשי ועד העיתון ולחברי הנהלה. לאחר הסיור הוחלט בוועד העובדים כי עמדת הוועד היא נגד מעבר. בוועד חששו כי נסיעה יום יומית אל מחוץ לתל אביב של עובדי העיתון, אשר מרביתם מתגוררים בתל אביב, תביא לפגיעה בתנאי העבודה שלהם.

ב"הארץ" בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully