וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 30 שנה: ביל קלר עוזב את ה"ניו יורק טייימס"

11.2.2014 / 14:30

זוכה פרס פוליצר, בעל הטור ב"ניו יורק טיימס" ועד לפני שנתיים עורכו, ישמש כעורכו הראשי של המיזם העיתונאי "פרויקט מארשל" המתמקד במערכת הפשיעה והמשפט האמריקאית

העיתונאי ביל קלר, כיום בעל טור ב"ניו יורק טיימס" ועד לפני שנתיים עורכו, ישמש כעורך ראשי של "פרויקט מארשל" - מיזם עיתונאי ללא כוונת רווח המתמקד במערכת הפשיעה והמשפט האמריקאית. בכך יפסיק קלר את פעילותו בעיתון לאחר יותר משלושה עשורים.

"זו ההזדמנות שלי להתחיל הכל מאפס, משהו שלא עשיתי מעולם", אמר קלר בראיונות לתקשורת האמריקאית, "אשתמש בכל הכלים הדיגיטליים שהטכנולוגיה נותנת לעיתונאים, במובן של דרכים לחקור ולהציג נושא שבאמת משנה לאנשים באופן אישי". קלר בן ה-65, זוכה פרס פוליצר, עבר בניו יורק טיימס במשך שלושה עשורים ושימש כעורכו הראשי בין השנים 2003 ל-2011.

"פרויקט מרשל" הושק לפני שנתיים ובקרוב הוא צפוי לצאת במסע גיוס תרוומת. מטרתו היא להציג תוכן עיתונאי בנושא מרכזי, אולם בדרכים שבהם המדיה המסורתית אינה מציגה. קלר אמר שהאתר יכלול "עיתונות מקורית חזקה" לצד "אינטגרציה של מחקרים וקולות מעניינים, לרבות קולות מתוך בתי הכלא".

ב"ניו יורק טיימס" הביעו צער על החלטתו להפסיק ולכתוב עבור העיתון את הטור הקבוע שלו, מה שיהווה למעשה עזיבה סופית את העיתון. "הקוראים יתגעגעו אליו", מסרו מהעיתון. העורכת הראשית שתפסה את מקומו, ג'יל אברמסון, אמרה: "אני אתגעגע אליו יותר משאני יכולה לדמיין", ואמרה כי השאיר אחריו "מסורת מפוארת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully